• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 27 خرداد 1400
کد مطلب : 133345
+
-

چرخ اول

برای تابستان چه خوابی دیده‌اید؟

  طوبا ویسه

اول: فردا روز مهمی است؛ چرا؟ چون سیزدهمین دور‌ه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، 82 خرداد 0041 هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود. اگرچه شما هنوز نمی‌توانید رأی بدهید، اما نظر شما به‌عنوان یک نوجوان مهم است و شاید در خانه این‌روزها بحث انتخاب رئیس‌جمهور، بحث داغی باشد.
دوم: امسال طبق گزارش‌های هواشناسی خرداد گرمی داشتیم؛ آن‌قدر گرم که در 05سال گذشته بی‌سابقه بوده است. بارش کم باران هم هست که نسبت به سال گذشته با آن مواجه هستیم. با این حساب، موقع حمام‌کردن، موقع شستن ظرف‌ها‌ یا آب‌دادن به باغچه، باید حواسمان به هدررفتن آب باشد. اگر رعایت کنیم از این سال کم باران گذر خواهیم کرد.
سوم: مسابقات جام ملت‌های اروپا یا همان یورو کارش را آغاز کرده و برنامه‌ی هفته‌ی دوم مسابقه‌ها در صفحه‌ی ورزش دوچرخه موجود است. پس حسابی از تماشای این مسابقه‌های فوتبال لذت ببرید.
چهارم:برای تابستان چه خوابی دیده‌اید و چه خیالی دارید؟  دوچرخه را از برنامه‌های تابستانی خود بی‌خبر نگذارید و ما را هم در تجربه‌ی تابستانی‌تان سهیم کنید. اگر در کانال هفته‌نامه‌ی دوچرخه عضو شوید، آرشیو کاملی را از شماره‌ی 800 دوچرخه تا امروز در اختیار خواهید داشت و هم‌چنین می‌توانید به پادکست‌های رادیودوچرخه هم گوش کنید.
نشانی کانال هفته‌نامه‌ی دوچرخه،  @docharkheh_weeklyاست. در ضمن می‌توانید د‌استان، شعر، گزارش، یادداشت، عکس‌ و تصویرگری‌های خود را به ای‌میل دوچرخه بفرستید تا در صفحه‌ی چشمه‌ها منتشر شود. نشانی ای‌میل دوچرخه،docharkheh@hamshahri.org  است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید