• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 23 خرداد 1400
کد مطلب : 132935
+
-

مرکز نوآوری همشهری در آستانه بهره‌برداری

نخستین مرکز نوآوری رسانه کشور، با ابتکار مؤسسه همشهری، همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در دهه اول تیرماه 1400با حضور شهردار تهران، برخی از مدیران اکوسیستم‌های نوآوری و مدیران مؤسسه همشهری به‌صورت رسمی آغاز به‌کار می‌کند.
پس از برگزاری رویداد دموی مرکز نوآوری مؤسسه همشهری در آذرماه سال گذشته و پذیرش تعدادی از استارت‌آپ‌ها در رویداد اولیه، اکنون این مرکز آماده افتتاح شده است.
از جمله اهداف این مرکز که در حوزه رسانه فعالیت خواهد کرد، می‌توان به برگزاری جشنواره‌های فناوری و نوآوری رسانه، برگزاری دوره‌های شتابدهی حوزه رسانه و ایجاد مدرسه نوآوری رسانه اشاره کرد.
همچنین برگزاری استارت‌آپ ویکندهای حوزه رسانه و تشکیل اتاق فکر رسانه، بخشی دیگر از هدف‌گذاری مرکز نوآوری مؤسسه همشهری خواهد بود.
ارائه خدمات مختلف ازجمله تعامل کارگزاران، سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران حوزه رسانه، تدقیق طرح تحول دیجیتال مؤسسه همشهری، برنامه جامع طرح توزیع همشهری و مشاوره، نظارت و مدیریت طرح تحول دیجیتال بخش دیگری از فعالیت‌های مرکز نوآوری همشهری را تشکیل می‌دهد.
علاوه بر این، بخشی دیگر از خدمات این مرکز نوآوری شامل برگزاری رویدادهای نوآوری و مرتبط با رسانه همشهری، تجاری‌سازی واحدهای پذیرفته شده در مرکز، راه‌اندازی کلینیک‌های کسب‌وکار در همه زمینه‌ها و شناسایی و جذب نیرو و ایده‌ها و همچنین پذیرش و ارزیابی آنها خواهد بود.
مرکز نوآوری مؤسسه همشهری در مناسب‌ترین نقطه برای شکل‌گیری اکوسیستم‌های مراکز نوآوری و استارت‌آپ‌ها، یعنی در مرکز شهر و در مجاورت دانشگاه تهران، با فضایی به مساحت 1750مترمربع تاسیس شده است.
به این ترتیب، همه افراد، گروه‌ها و تیم‌هایی که ایده‌های خلاقانه‌ای در حوزه رسانه دارند، می‌توانند در این اکوسیستم، علاوه بر افزایش توانمندی رسانه‌ای خود در حوزه مورد علاقه خودشان، مورد حمایت این مرکز قرار گیرند تا ایده خود را تبدیل به واقعیت و کسب‌وکار رسانه‌ای کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید