• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 20 خرداد 1400
کد مطلب : 132778
+
-

با مردم/ توقع داریم نامزدهای انتخابات برای رفع تحریم‌ها قول بدهند


توقع داریم نامزدهای ریاست‌جمهوری در سخنرانی‌ها و مناظرات بیش از هر چیز درخصوص رفع تحریم‌ها قول قطعی بدهند. اگر فردی در این خصوص قول بدهد و به آن عمل کند بی‌شک بی‌نظیرترین رئیس دولت ایران خواهد بود.
محمدحسین عسگری از تهران 

  ستاد کرونا نسبت به تجمعات بی‌خیال شده است
آنچه  مشهود است، ستاد کرونا نسبت به تجمعات بی‌خیال شده، درصورتی که آمار فوتی‌ها 3‌رقمی است. سؤال این است که چرا برخورد نمی‌شود و چرا در این شرایط هر روز باید شاهد مرگ عزیزانمان باشیم.
علیرضا سلیمانی از دزفول


  هزینه دفع فاضلاب را کجای سبد هزینه‌ها بگنجانیم
در قبوض جدید آب، هزینه سنگین دفع فاضلاب اضافه شده که خیلی زیاد است. اگر قرار بود این‌قدر هزینه گرفته شود، همان چاه فاضلاب قدیمی بهتر بود. چرا به هر بهانه‌ای باید پول بپردازیم.
علمی از تهران

  زمین تصرف‌شده در بلوار بسیج بازپس‌گیری شود
مدتی است اقدامات ارزنده‌ای برای بازپس‌گرفتن املاک عمومی از متصرفان شده است. از مسئولان شهری تقاضا داریم عنایتی هم به بلوار بسیج شهرری داشته باشند که در خیابان 12متری اردیبهشت، بین لاله یک و دو، شخصی با زد و بند، زمین ورزشی را متصرف شده و در حال ساخت است. از مسئولان تقاضای توجه و رسیدگی عاجل داریم.
سلامی از شهرری 

  پارک ملت به حال خود رها شده است
مدت‌هاست پارک ملت تهران که جزو زیباترین پارک‌های این شهر است، به حال خود رها شده است، در حالی‌که با راه‌اندازی قایق‌سواری روی دریاچه و ‌اجاره‌دادن غذافروشی‌های اطراف آن، هم مردم از خدمات آنها بهره می‌برند، هم اشتغالزایی می‌شود و هم شهرداری کسب درآمد می‌کند.
مقصودلو از تهران 

  آزاد‌سازی‌ سهام عدالت به کجا رسید؟
 بالاخره تکلیف آزاد‌سازی‌ سهام عدالت چه شد؟ چرا مسئولین تاریخ دقیق آزاد‌سازی‌ کامل آن را اعلام نمی‌کنند؟
فایزی از خوزستان

  افزایش قیمت شوینده و پوشک بچه
به‌تازگی قیمت مواد شوینده و پوشک بچه، 25درصد افزایش داشته است. این افزایش قیمت، فشار زیادی روی ما که کارمند هستیم و دوقلو داریم وارد کرده است. از یک‌سو مسئولین تشویق به فرزندآوری می‌کنند و از سوی دیگر هیچ نظارتی بر اقلام مصرفی نوزادان و کودکان نیست.
سپهری از تهران

  یک آژانس خودرو خیابان را پارکینگ کرده است 
آژانس خودرویی واقع در مینو‌دشت استان گلستان که از سال95 مشغول فعالیت است‌، فاقد پارکینگ بوده و خیابان‌های اطراف خود را تبدیل به پارکینگ کرده که این مسئله علاوه بر‌ ایجاد مزاحمت برای همسایگان، موجب تصادف و درگیری هم شده است. به‌رغم پیگیری‌های مکرر ما برای رسیدگی به تخلف این آژانس، هیچ اقدامی از سوی مسئولان برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.
گرگانی از گلستان

  آبیاری بی‌موقع درختان اتوبان حقانی - همت
درخت‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان حقانی- همت در زمان اوج گرما آبیاری می‌شود، این مسئله علاوه بر اینکه به سود فضای سبز نیست و باعث سوختن گیاهان می‌شود، موجب هدررفت آب در فصل کم‌آبی هم می‌شود.
خامسی از تهران

  بلاتکلیفی زمین‌های اداره برق در هشتگرد
ما خریداران زمین‌های هشتگرد که حدود 14- 13هزار نفر هستیم، سال‌ها پیش این زمین‌ها را از اداره برق خریداری کرده‌ایم. متأسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر تاکنون قادر به گرفتن زمین خو د نشده‌ایم و این مسئله ما را سردرگم و کلافه کرده است. از مسئولین قوه قضاییه درخواست می‌کنیم تا روند قانونی پروسه واگذاری این زمین‌ها به صاحبانشان را تسریع کنند.
خیامی از کرج
 

این خبر را به اشتراک بگذارید