• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 19 خرداد 1400
کد مطلب : 132639
+
-

فاصله 40هزارتومانی بین گران‌ترین و ارزان‌ترین پنیر در میادین

میادین
فاصله 40هزارتومانی بین گران‌ترین و ارزان‌ترین پنیر در میادین

قیمت جدید انواع پنیر در میادین پیش از تعطیلات 3 روزه اخیر اعلام شد و میادین از امروز انواع پنیر فله و غیربسته بندی را براساس نرخ‌های جدید به فروش می‌رسانند.
به گزارش همشهری، نرخنامه اخیر میادین نشان می‌دهد در میان پنیرهای غیربسته‌بندی، پنیر سوپرلیقوان با قیمت 67هزار تومان برای هر کیلوگرم بالاترین قیمت را داراست و پس از آن لیقوان درجه یک قرار دارد که هر کیلو از آن حدود 60هزار تومان قیمت خورده است.
علاوه بر پنیر لیقوان، پنیرهای تبریز، لاکتیکی و سفید نیز در انواع کم چرب و پرچرب در میادین عرضه می‌شود که پنیر سفید کم چرب، با 27هزار تومان برای هر کیلوگرم، ارزان‌ترین نوع پنیر محسوب می‌شود. پنیر لیقوان گران‌قیمت‌ترین نوع پنیر است که هر کیلوگرم آن در لبنیاتی‌ها بیش از 150هزار تومان و به‌صورت بسته بندی در سوپرمارکت‌ها نزدیک به 200هزار تومان قیمت دارد. با توجه به قیمت سرسام آور این پنیر در فروشگاه‌های سطح شهر قیمت آن در غرفه‌های لبنیات میادین چندان هم زیاد به‌نظر نمی‌رسد. در میادین میوه‌وتره‌بار علاوه بر انواع فله و غیربسته‌بندی پنیر، انواع کارخانه‌ای و بسته بندی شده برندهای مختلف نیز با قیمت درج شده برای مصرف‌کننده به فروش می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید