• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 18 خرداد 1400
کد مطلب : 132517
+
-

نکته بازی/ کری هم نمی‌خواند



گویا یکی از معدود راه‌هایی که می‌تواند به خانه‌نشینی موقت مجریان و کارشناسان تلویزیونی منجر شود، کری‌خوانی‌های رنگی آنهاست. به‌تازگی یک مجری در شبکه5 به همین دلیل ممنوع‌الکار شده و پیش از او هم یک مجری دیگر در شبکه اول مدتی بیرون از گود ماند. کاری به درست و غلط بودن اصل این کار و واکنش‌های بعدی هواداران و باشگاه‌ها نداریم، اما‌ ای‌کاش جواد خیابانی عزیز لااقل یک‌بار روی آنتن یک کری ناجور می‌خواند تا او را چند صباح مرخص کنند، هم خودش استراحتی داشته باشد هم ملت نفس بکشند! وقتی با یک دنیا اشتباه و جمله نامربوط خبری از مرخصی جوادخان نیست، فقط می‌توانیم منتظر چنین داستانی باشیم؛ هرچند خیابانی خیلی اهل این قضایا نیست و بعید است دم به چنین تله‌ای بدهد.

به این می‌گویند عشق یکطرفه

سیزدهم خرداد، سالروز تولد فرهاد مجیدی بود و بین پیام‌های تبریکی که برای سرمربی استقلال منتشر شد، یکی بیشتر از همه جلب توجه می‌کرد. این پیام مربوط می‌شد به احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال که با کلی واژه قشنگ زادروز فرهاد را تبریک گفته بود. سعادتمند فصل گذشته شدیدترین مشکلات را با مجیدی داشت و او را بعد از شکست در فینال جام حذفی برابر تراکتور، از کار برکنار کرد. به این ترتیب استقلال با مجید نامجومطلق راهی لیگ قهرمانان شد و شکست خورد. بعد از پیام تبریک سعادتمند این تصور به‌وجود آمد که دو طرف صلح کرده‌اند، اما این قسمت از مصاحبه جدید مجیدی به همه شایعات پایان داد: «فاجعه مالی باشگاه توسط مدیریت عوامفریب و دروغگوی قبلی اتفاق افتاده...» خیلی هم ممنون؛ به این می‌گویند عشق یکطرفه!

در همه تیم‌های شما دو دستگی وجود داشت

این روزها که تب فوتبال ملی داغ است، علیرضا نیکبخت‌واحدی هم مصاحبه کرده و طبق معمول از مصایب محیطی دوران فوتبالش حرف زده. بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال در این مورد گفته: «زمان حضورم در تیم ملی، آنجا اختلاف و دودستگی وجود داشت.» راستش ما نمی‌فهمیم چه رازی است که هر کجا شما پا گذاشتید همین بساط وجود داشت. نمونه‌اش پرسپولیس افشین قطبی؛ درست است که لیگ هفتم قهرمان شدید، اما حتما یادتان هست که با شیث رضایی و محمدرضا مامانی چه آتشی می‌سوزاندید. اصلا آن پرسپولیس، دو دسته‌ترین تیم تاریخ بود که به شکلی عجیب قهرمان شد. قبلش در استقلال هم از این داستان‌ها کم نبود. آخرش هم معلوم نشد اینکه دودستگی‌ها با حضور شما در تیم‌های مختلف همزمان می‌شد «اتفاقی» است یا دلیل دیگری دارد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید