• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 13 خرداد 1400
کد مطلب : 132354
+
-

با مردم/ جاده تهران- شمشک نیازمند خط‌کشی و علائم راهنمایی و رانندگی


جاده تهران- شمشک خط‌کشی و علائم کافی راهنمایی و رانندگی ندارد. با توجه به باریک بودن این جاده، تردد زیاد خودرو‌ها و وجود دره در یک طرف آن، از مسئولان راهداری تقاضا داریم تا با خط‌کشی مناسب و قابل دید(خصوصاً در شب) و نیز نصب علائم راهنمایی و رانندگی بیشتر، از وقوع حادثه در این جاده جلوگیری کنند.
شیرازی از تهران

   حقوق کارگران هفت تپه باز هم به تعویق افتاد
به‌رغم پیگیری‌های متعدد و تلاش‌های صورت گرفته حتی پس از بازگرداندن شرکت هفت تپه به دولت باز هم نابسامانی و مشکلات در این شرکت پایانی ندارد. اکنون مدت هاست حقوق کارگران پرداخت نشده و در این شرایط سخت اقتصادی این قشر درمانده و مستاصل شده و امید به تلاش مسئولان برای حل این مشکل دارند.
آزاد از خوزستان 
 
   واکسیناسیون افراد حساس به پنی‌سیلین چه می‌شود
همسرم به تزریق پنی‌سیلین حساسیت دارد؛ به همین علت از تزریق واکسن کرونا به ایشان خودداری کردند. تکلیف واکسیناسیون این قبیل افراد چیست؟
سلطانی از تهران

   نامزدها از برنامه‌های خود برای مهار تورم و کنترل گرانی بگویند
از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری درخواست داریم درخصوص یارانه یا دیگر مسائل وعده ندهند و به جای آن از برنامه‌های خود در رابطه با نحوه برخورد با مشکلات‌ و مهار تورم و گرانی بگویند. بدیهی است نامزدی که بتواند به این وضع نابسامان با برنامه‌ریزی پایان دهد رئیس‌جمهور منتخب مردم خواهد بود.
برگران از گرگان

   متروی نیمه‌کاره منطقه 12مشکلاتی برای ساکنان ایجاد کرده است
متروی نیمه‌کاره واقع در خیابان 17شهریور منطقه 12واقع در بلوار قیام مدت‌هاست که نیمه‌کاره رها و در اتمام آن خلف وعده شده است؛ البته هر از چند گاهی اقدامات کوچکی برای تکمیل آن صورت می‌گیرد ولی دوباره کار می‌خوابد. طولانی شدن عملیات اتمام این ایستگاه مترو، باعث آزار ساکنان این منطقه شده است.
جعفر‌زاده از تهران

   فرسودگی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه 
در ارومیه اغلب اتوبوس‌های درون شهری فرسوده است و مسئولان در حق رانندگان اتوبوس های درون شهری ارومیه کوتاهی کرده‌اند. اگر مشکلات رانندگان قبلا بررسی و راهکار لازم اتخاذ می‌شد، اکنون شرایط گلایه‌مندی رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری ارومیه پیش نمی‌آمد. گلایه‌مندی رانندگان از یک طرف و فرسودگی از سوی دیگر باعث اشکالات اساسی در حمل‌ونقل عمومی در این شهر شده است. لطفاً به این موضوع رسیدگی شود.
ثمانی از ارومیه 

   از 6سال قبل بلاتکلیف و بیکار شده‌ام
عدم‌نظارت بر اجرای قانون و رسیدگی به شکایات در وزارت علوم باعث شده به‌عنوان یک دانش آموخته دکترای فیزیک و بورسیه قانونی 4.5ساله وزارت علوم و عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام از کار معلق شوم و تاکنون هم شکایتم به جایی نرسیده است. چند سال قبل به‌دلیل اعتراض به رئیس دانشگاه ایلام درخصوص رویه خلاف قانونی که در آنجا اعمال می‌شد، مغضوب شده و ارتباط کاری‌ام به‌رغم نیاز بدیهی به تخصصم در آن دانشگاه بدون اعلام قبلی قطع شد. از همان سال 94بارها به وزارت علوم شکایت کرده‌ام ولی تاکنون نتیجه نگرفته‌ام. در سال 97نیز پرونده بدون نقص تبدیل وضعیت بنده در مرکز جذب وزارت علوم بررسی و تأیید شد، اما هنوز نتیجه‌ای عاید نشده است. از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی دارم.
محمد نقدی، دکترای فیزیک 

   روشن بودن شبانه روزی چراغ های بزرگراهی و کنار خیابان 
 بسیاری از چراغ‌های کنار خیابان و جاده‌ها در طول شبانه‌روز به‌طور مرتب روشن است. با توجه به قطعی‌های اخیر برق و لزوم استفاده درست از آن در فصل گرما و کم آبی، از مسئولین می‌خواهیم تا نسبت به خاموشی این چراغ‌ها در زمان‌های روشنایی و روز، نظارت کنند.
کاظمی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید