• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 13 خرداد 1400
کد مطلب : 132269
+
-

به یاد روزهای شور و شیدایی

به یاد روزهای شور و شیدایی

32سال از ارتحال امام خمینی‌ره می‌گذرد؛ از آن‌روزهایی که تهران یک‌پارچه شور و شیدایی بود. امسال هم مثل سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال امام‌ره به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود و برنامه‌های بزرگ‌داشت رحلت ملکوتی امام‌ره به‌صورت مجازی و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
به گفتنیکه‌ی «محمدعلی انصاری»، دبیر ستاد مرکزی بزرگ‌داشت امام خمینی‌ره، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش و مؤسسه‌ی نشر و حفظ آثار امام خمینی‌ره، اقدامات و فعالیت‌های خوبی را به‌مناسبت سی‌و‌دومین سالگرد ارتحال امام‌ره  انجام داده‌اند. ستاد بزرگداشت نیز اقدام به چاپ بنر با مضمون معرفی دیدگاه‌های حضرت امام خمینی‌ره و انتشار عکس‌های گوناگون ایشان و رهبر انقلاب کرده است و در شهرهای گوناگون، تبلیغات محیطی و هم‌چنین برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف با موضوع شناخت بیش‌تر ابعاد شخصیت امام خمینی‌ره در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، انصاری با تأکید بر این‌که امسال مراسم ۱۴خرداد به‌صورت اجتماعات، تجمع و سخنرانی، نه در حرم و نه در هیچ‌کجای دیگر کشور برگزار نخواهد شد، گفت: «مردم و نهادهایی که به‌دنبال ایجاد بسته‌های تبلیغاتی برای سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی‌ره هستند، بهتر است هزینه‌های آن را برای سلامت جامعه و تهیه‌ی بسته‌های کمک‌معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر اهدا نمایند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :