• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 11 خرداد 1400
کد مطلب : 132181
+
-

با مردم/ روی تونل توحید محل اقامت کارتن‌خواب‌ها شده است


سال‌هاست روی تونل توحید در بزرگراه نواب حد فاصل محدوده میدان توحید تا سر باقرخان محل اقامت کارتن‌خواب‌ها و اراذل شده است و صحنه‌های بسیار زشتی مقابل چشمان شهروندانی که هر روز از این مسیر می‌گذرند ایجادشده است. از مسئولان شهری تقاضا داریم با زیباسازی و نورپردازی یا ایجاد غرفه یا هر تدبیر دیگری اجازه ندهند یکی از شلوغ‌ترین نقاط تهران تبدیل به محل اقامت و انباشت زباله‌های دوره‌گردها و کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر شود.
گیتی فرد از باقرخان تهران 

  هزینه بالای درمان نازایی سد راه فرزندآوری است
مسئولان مدام تبلیغ می‌کنند که فرزندآوری داشته باشیم. برخی ممکن است به هر دلیلی شرایط فرزندآوری نداشته باشند و تصمیم بگیرند فرزندی نیاورند، اما عده‌ای مانند ما دلشان می‌خواهد فرزند داشته باشند، امکان درمان هم هست اما از پس هزینه‌های درمان برنمی‌آیند. از مسئولان تقاضا دارم فکری برای این مشکل بکنند تا افراد ناباروری که درمان‌پذیر هستند بتوانند صاحب فرزند شوند.
کارگر از سمنان

  شلوغی پارک‌ها بسیار نگران‌کننده است
با این وضع خطرناک کرونا، پارک‌ها شلوغ است و این موضوع بسیار نگران‌کننده است. البته مردم حق دارند تا برای رفع خستگی و افزایش نشاط و شادمانی از زیبایی‌های این اماکن عمومی استفاده کنند اما به شرط آنکه صندلی‌ها و وسایل بازی کودکان ضدعفونی، موش‌ها معدوم و از ورود سگ‌ها به پارک جلوگیری شود و از اینها مهم‌تر فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و الکل فراموش نشود.
ربانی از تهران 

   برخی رد صلاحیت‌ها باید شفاف‌سازی‌ شود
در پروسه تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، برخی افرادی رد صلاحیت شدند که هم‌اکنون پست و مقام دارند. شفاف‌سازی‌ شود که اگر اینها صلاحیت ندارند چطور هم‌اکنون پست و مقام دارند و قبلا تأیید شده‌اند و اگر صلاحیت دارند چرا رد صلاحیت شده‌اند. شفاف‌سازی‌ در این خصوص به اعتماد بیشتر می‌انجامد.
محمدرضا از رشت

  قوانین در مورد موتورسیکلت‌های دودزا اجرا شود
مسئولان شهری و پلیس قوانین سختگیرانه‌ای برای خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا در تهران اجرا کنند. اکثر خودروهایی که از خارج شهر روزانه وارد تهران می‌شوند به‌علت نبود رسیدگی مناسب به‌خودرو، دود زیادی ایجاد می‌کنند. همچنین موتورسیکلت‌هایی که در سطح شهر تردد می‌کنند اغلب آلاینده هستند.
اسکاردی از تهران

  قیمت نان به رقم قبلی بازگردد
گرانی غیرقانونی 50درصدی نان لواش درجلسه شورای‌عالی قوه‌قضاییه مطرح شد. امید و انتظار می‌رود با پیگیری‌های موشکافانه، این موضوع علت‌یابی و پیگیری شود و با بازگرداندن به قیمت قبلی احقاق حق همگانی صورت گیرد.
عسکرآبادی از تهران 

  گران‌شدن مجدد مرغ نشان مدیریت ضعیف است
مرغ مجدداً کمیاب و گران شده است و مشکل قطعی برق هم مزید بر علت است و هر دوی این موارد نشان می‌دهد ضعف مدیریت به‌شدت فراگیر شده است و حتی در ماه‌های پایانی قرار نیست اندکی آرامش و امنیت اقتصادی برقرار شود.
کریمی از ساوجبلاغ 

   چهره مجرمین بسیار شرور در رسانه‌ها نشان داده شود
بهتر است چهره مجرمینی که مخل آسایش و امنیت جامعه می‌شوند و بسیار شرور هستند به‌وضوح در روزنامه چاپ شود و در رسانه‌ها به نمایش درآید تا مردم آنها را شناسایی کنند. پوشاندن صورت این اشخاص، موجب می‌شود که بعد از آزادی، دوباره اعمال مجرمانه خود را تکرار کنند.
خمسه‌ای از تهران

   مدارس در ارومیه برای ثبت‌نام تقاضای وجه می‌کنند
به‌رغم اینکه وزارت آموزش و پرورش بارها اعلام کرده که اخذ وجه جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان غیرقانونی است همچنان برخی مدارس به این کار ادامه می‌دهند.‌ از وزارت آموزش و پرورش انتظار برخورد قاطع با مدارس متخلف داریم.
جمشید وزیری از ارومیه

  اختلالات مخابرات و اینترنت در شهر هشتبندی هرمزگان 
شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان مدت‌هاست مشکل اینترنت ثابت و سیار و نیز شبکه تلفن همراه دارد. تلفن‌ها و اینترنت‌ها مدام قطع و وصل می‌شود و کسبه و دانشجویان و ادارات و مراکز آموزشی و... مدام دچار مشکل هستند. امکان ندارد شما بتوانید ظرف یکی‌دو روز مثلا استعلام بیمه بگیرید چرا که اینترنت مدام قطعی دارد. دانش‌آموزان و دانشجویان هم که با این وضعیت درمانده شده‌اند. لطفا مسئولان وزارت ارتباطات و مخابرات فکری برای مردم هشتبندی بکنند.
زرگر از هشتبندی هرمزگان

این خبر را به اشتراک بگذارید