• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 خرداد 1400
کد مطلب : 131922
+
-

نقل قول

  واکنش ماتیاس ده‌لیخت به شایعه علاقه بارسا و بازگشت آلگری به یووه: حضور آلگری؟ فکر می‌کنم او در گذشته، کارهای بزرگی اینجا انجام داده است. نام من همیشه در ذهن آلگری خواهد بود (خنده) [اشاره به گل اول آژاکس در خانه یوونتوس در لیگ قهرمانان 19-2018]. با پیرلو خوشحال بودم. او به من اعتماد‌به‌نفس زیادی داد و سعی کرد مرا بهتر کند اما باشگاه تصمیم می‌گیرد که نتایج خوب بوده است یا نه. سال گذشته هم جام گرفتیم اما سرمربی اخراج شد. علاقه بارسلونا به جذب من؟ من در یوونتوس، مثل ماهی در آب هستم. از حضور در اینجا خوشحالم.

واکنش رونالدو به جدایی پیرلو از یووه: ممنون استاد؛ کارکردن زیرنظر تو مایه افتخار بود.

ساموئل اتوئو، یکی از سفرای کمیته برگزاری جام جهانی‌2022 قطر: هرگاه وارد استادیوم‌های جام جهانی‌2022 می‌شوم، مثل طفل کوچکی هستم که انگار یک بازی جدید را کشف کرده و در این شاهکارهای معماری آرزو می‌کنم، ‌ای‌کاش زمان 10سال به عقب برگردد تا بتوانم با پیراهن تیم ملی کشورم کامرون در این استادیوم‌های رؤیایی بازی کنم. تمامی جزئیات در این ورزشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته تا بازیکنان و تماشاگران از دیدن جام جهانی لذت ببرند.

مانوئل نویر از آینده‌اش در تیم ملی آلمان می‌گوید: خوشحال می‌شوم که اگر احساس خوبی داشتم و خوب بودم، در آینده نیز این پیراهن را بر تن کنم. من الان احساس خوبی دارم و از بودن در کنار سایر بچه‌ها لذت می‌برم. رسیدن به آمار 100بازی ملی؟ برای یک دروازه‌بان آمار خاصی است، دستیابی به چنین آماری کار آسانی نیست. این باعث افتخار من است. وقتی در پستی به جز دروازه‌بان، نیمکت‌نشین هستی، این شانس را داری که هر لحظه وارد بازی شوی و به میدان بروی اما این برای یک دروازه‌بان سخت است. حضور من در تیم ملی به اینکه چه‌کسی مربی باشد بستگی ندارد، بلکه به این بستگی دارد که من آماده و روی فرم باشم، از کارم لذت ببرم و به من نیاز داشته باشند یا نه.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :