• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 خرداد 1400
کد مطلب : 131875
+
-

با مردم/ فاضلاب شهری در منطقه ستارخان چه شد


سازمان آبفا مدت‌ها قبل مبلغی را جهت لوله‌کشی فاضلاب شهری از اهالی ستارخان دریافت کرده ولی تاکنون اطلاع‌رسانی در مورد پیشرفت یا اتمام کار صورت نگرفته است و ما اصلا نمی‌دانیم به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شویم یا خیر؟
نامدار از تهران

  آسفالت خیابان‌های شهریار نیازمند روکش است
آسفالت خیابان‌های انقلاب و شهیدمحسنی (کیومرثیه سابق) در شهریار سال‌هاست خراب شده و شهرداری هم هیچ اقدامی جهت آسفالت‌کردن دوباره این دو خیابان نمی‌کند. این خیابان‌ها پر از چاله ناشی از کندن اگو و پستی و بلندی است.
یک شهروندازشهریار

  راه‌‌اندازی صنایع آلاینده و معادن، راه ایجاد اشتغال نیست
تصمیم جدید وزارت صمت مبنی بر راه‌اندازی برخی معادن غیرفعال و قدیمی یا برخی صنایع آلاینده که پیش از این تعطیل شده‌اند، شاید درصدی در راستای تولید بیشتر باشد اما وقتی باعث لغو برخی از قوانین زیست‌محیطی، آلایندگی هوا و محیط‌زیست شود تصمیم درستی نیست و موجب تخریب بیشتر محیط‌زیست و متعاقب آن جاری‌شدن سیل، رانش زمین و... می‌شود. 
داوودی از تهران

   گردوغبار، زندگی در ریگان را غیرممکن کرده است
با آغاز فصل بادها دوباره شاهد پدیده گردوغبار در شهرستان ریگان هستیم و تا 10متری خودمان را هم نمی‌توانیم ببینیم. رفت‌وآمد بین شهر و روستاها مختل شده و مجبور به خانه‌نشینی جدا از مقوله کرونا هستیم. این شهرستان یک‌روزه شکل نگرفته و سال‌هاست مردم در ‌آن زندگی کرده‌اند، اگر در گذشته قابل سکونت بوده، پس اکنون هم هست. اگر به کاشت گونه‌های مناسب برای مقابله با گسترش بیابان توجه کافی می‌شد، بی‌شک امروز با چنین معضلی روبه‌رو نبودیم.
نرماشیری از ریگان کرمان

  نیروهای کار در حال هدررفتن هستند
در حالی ‌که منابع بسیاری برای ایجاد اشتغال و تولید وجود دارد، هزاران هزار نیروی فعال و آماده‌به‌کار بیکار هستند و بی‌شک یکی از موانع تولید، هرزرفتن نیروی کار و تولید است که توقع داریم دولت بعدی با طرحی این موضوع را ساماندهی کند تا با تولید بیشتر به وضعیت باثبات‌تری برسیم.
خشنود از تهران

  گرانی 40درصدی اینترنت
به‌رغم وعده‌های مسئولان مبنی بر کاهش قیمت اینترنت و ادعای برخورد با گرانی آن، برخی شرکت‌های ارائه‌کننده سرویس‌های اینترنتی خدمات خود را تا 40درصد گران کرده‌اند. هر وقت هم گلایه کنیم و به گوش وزیر ارتباطات برسانیم، مباحث بین دولت و مجلس مطرح می‌شود و کلی سخنرانی که قیمت اینترنت افزایش نخواهد داشت و غیره. اکنون یک مسئول پاسخ دهد با این‌همه بحث و صحبت چه‌کسی پاسخگوی چنین افزایش قیمتی است؟
مستوری از تهران

  کسی به داد ناجیان غریق برسد
اکنون نزدیک به 2سال است که ناجیان غریق بیکارند و باز هم در تعطیلی اخیر استخرها و مراکز آبی جزو مشاغلی قرار گرفته‌اند که اجازه فعالیت ندارند. هزاران ناجی غریق و مربی شنا 2سال است که بیکار شده‌اند و کسی هم به فکر آنها نیست.
بهنام حیدری از کرج 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید