• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 خرداد 1400
کد مطلب : 131567
+
-

با مردم/ تخلفات شرکت‌های حمل بار


سال‌هاست مستأجر هستم و اسباب‌کشی می‌کنم و از خدمات شرکت‌های مختلف استفاده کرده‌ام.‌این شرکت‌ها در ابتدای قرارداد یک مبلغی را می‌گویند و درپایان کار حد‌اقل یک و نیم برابر آن را مطالبه می‌کنند. از سازمانی که مسئولیت این صنف را بر عهده دارد، درخواست نظارت بیشتری دارم.
شعیبی از تهران

   بازنشستگان باز هم افزایش حقوق را به چشم ندیدند
با افزایش شدید قیمت‌ها و مخارج روزافزون و سرسام‌آور زندگی، بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که از سوی دولتمردان عزیز قول پرداخت حقوق ماهانه حداقل 4میلیون و 300 هزار تومان به آنها داده شده بود با پایان دومین‌ماه امسال یعنی اردیبهشت‌ماه سال۱۴۰۰، دقیقاً حقوق قبلی را دریافت کرده‌اند و هنوز این افزایش حقوق صورت نگرفته است، واقعاً چرا ؟
محمود بلیغیان از اصفهان

  پارک 17شهریور یاخچی‌آباد؛ جولانگاه فروشندگان مواد‌مخدر 
پارک 17شهریور یاخچی‌آباد تهران جولانگاه معتادان و موادفروشان شده است و با وجود کمبود فضای سبز در منطقه، خانواده‌ها نمی‌توانند از این پارک استفاده کنند. چه‌کسی باید رسیدگی کند؟
جوادی از تهران

   طرح مسکن مهر تبدیل به معضل جامعه شده است
طرح مسکن مهر معضل بزرگی است که از 12سال قبل گریبان ما را گرفته است. مسکن مهری که بعد از هزاران خون دل پولش را فراهم کرده‌ایم مسکن را سال98 تحویل گرفتیم درحالی‌که کلنگی شده و از مصالح بسیار نامرغوب ساخته شده است. بازسازی آن هم بیهوده است چرا که بنیان محکمی ندارد. لوله‌ها، سیم‌کشی برق، عایق کاری‌ها، صداگیرها، آهن، سرامیک و کاشی‌ها و هر آنچه فکر کنید از بی‌کیفیت‌ترین نوع انتخاب شده است. من و خانواده‌ام بعد از 5‌ماه سکونت مسکن را به حال خود رها کردیم و دوباره مستأجر شدیم، اکنون نیز با این گرانی‌ها قادر به تامین پول ودیعه مسکن نیستیم و واقعا مستاصل شده‌ایم. این چه بلایی بود که سر ما آوردند؟
فخری‌پور از هشتگرد

  فشار آب شهرک آزادی بسیار کم است
 فشار آب لوله‌کشی شهرک آزادی واقع در منطقه۲۱ مدام کم می‌شود و متأسفانه با هر جایی هم تماس می‌گیریم نتیجه‌ای نمی‌گیریم و در بسیاری از ساعات عملا آب نداریم.
ناصر ازتهران

  کندی شبکه شاد عامل مردودی در امتحانات می‌شود
شبکه شاد که از طریق آن در حال گذراندن امتحانات هستیم بسیار کند است و مدام قطع می‌شود. وسط امتحان ممکن است 10دقیقه قطع شود و معلم هم از ما نمی‌پذیرد که قطع بوده‌ایم. همین عامل باعث می‌شود که نمره قبولی در امتحان نیاوریم.
پرهام از رشت

   امتحانات مدارس براساس ساعات قطع برق تنظیم شود
مدارس می‌توانند برنامه امتحانات خود را با ساعات قطع برق در مناطق آموزش و پرورش هماهنگ کنند که سر جلسه امتحان آنلاین دچار مشکل نشویم.
وندا از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید