• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130648
+
-

صدای همشهری

    قیمت‌ بالای مسکن در خرم‌آباد
قیمت خانه‌ها در خرم‌آباد بسیار بالاست و نرخ‌های نجومی خرید و اجاره‌بها که از سوی دلالان اعلام می‌شود موجب آشفتگی بازار مسکن شده است. فقط کافی است به چند بنگاه سر بزنید تا متوجه شوید قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته چند برابر شده است.
بیرانوند از لرستان 

   جاماندگان سهام عدالت 
سال‌ها از زمانی که طرح سهام عدالت اجرا شده است می‌گذرد. بسیاری از مردم نتوانستند این سهام را دریافت کنند چون بسیاری از روند آن اطلاع نداشتند. مسئولان چند بار وعده دادند امکان ثبت نام مجدد را به جاماندگان می‌دهند، اما این اتفاق نیافتاده است. لطفا به این موضوع رسیدگی شود. 
یک شهروند از چهارمحال و بختیاری

  قاچاق و تغییر ژنتیک دام 
دام زنده در کشور ما با تغذیه مناسب در مزارع، کیفیت خوبی برخوردارند. بنابراین شاهدیم که قاچاق دام زنده به کشورهای همسایه از مرزها انجام می‌شود. چرا جلوی قاچاق دام گرفته نمی‌شود؟ به ویژه این روزها که شرایط خشکسالی است و عشایر هم برای نگهداری دام و تغذیه آن‌ها مشکل دارند. 
یک شهروند از اصفهان 

  سپر تکمیلی خودروهای سنگین 
هر سال به دلیل سوانح متعدد رانندگی قربانی زیادی می‌دهیم. در تصادف با خودروهای سنگین به دلیل نداشتن سپر تکمیلی عقب، جلو و طرفین خودروهای سنگین به سرنشینان آسیب جدی وارد می‌کنند. کاش قانونی در نظر گرفته شود تا خودروسازان این سپرهای تکمیلی را لحاظ کنند و این گونه تصادف‌ها به فوت منجر نشوند. 
سعیدی از خراسان‌رضوی 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید