• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130535
+
-

کوتاه از حادثه/ سقوط مرگبار هواپیمای فانتوم در اراک

کوتاه از حادثه/ سقوط مرگبار هواپیمای فانتوم در اراک


هواپیمای سبک فانتوم دقایقی پس از پرواز از فرودگاه اراک سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان خود را از دست دادند.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 10:07 صبح دیروز در نزدیکی فرودگاه اراک اتفاق افتاد. محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در توضیح این حادثه گفت: هواپیمای فوق سبک فانتوم 29-11یک دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه اراک سقوط کرد و متأسفانه هر دو سرنشین این هواپیما جان باختند. این هواپیما ساعت 10:06صبح سه‌شنبه از فرودگاه اراک به پرواز درآمد و در ساعت 10:07 سقوط کرد.
وی با بیان اینکه این پرواز آموزشی و هواپیما متعلق به شرکت خصوصی بوده است، گفت: متأسفانه در این حادثه هر دو سرنشین هواپیما شامل خلبان اصغر نمازیان که از دلاوران سابق نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بود و به‌عنوان استاد خلبان در این هواپیما حضور داشت و دانشجو حمید مرادی جان باختند. 

 حمله به درمانگاه  برای ویزیت بدون نوبت
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که به درمانگاهی در شرق تهران حمله کرده بود.
سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: چندی پیش مردی با حالتی خشمگین و با سلاح سرد وارد درمانگاهی در یکی از محلات شرقی تهران شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین افراد حاضر در این محل، 4نفر از کارکنان درمانگاه را مجروح و اقدام به تخریب اموال درمانگاه کرد.
وی در ادامه گفت: متهم پس از واردکردن خسارت به درمانگاه و مصدوم‌کردن کارکنان آنجا بلافاصله فرار کرد و با حضور مأموران در محل، بررسی‌ها و اقدامات برای دستگیری این فرد آغاز شد تا اینکه حدود 3ساعت بعد او دستگیر شد. او در جریان بازجویی‌های انجام‌شده اقرار کرد که همسرش برای انجام امور پزشکی به درمانگاه رفته و از پرسنل آنجا درخواست کرده کارهای پزشکی‌اش بدون نوبت انجام داده شود که با مخالفت کارکنان مواجه شده و او هم به همین دلیل وارد درمانگاه شده و با کارکنان آنجا درگیر شده است. به‌گفته رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با تشکیل پرونده تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید