• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 22 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130472
+
-

ناراحتی بازیکنان تراکتور؛ خطیبی پادگان درست کرده!

ناراحتی بازیکنان تراکتور؛ خطیبی پادگان درست کرده!

اگر دنبال مجموعه‌ای از اتفاقات عجیب و حاشیه‌ای هستید، همیشه باید اخبار باشگاه تراکتور را دنبال کنید. آنها در این سال‌ها خصوصا از زمانی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه را برعهده گرفت، با حاشیه‌های زیادی دست‌وپنجه نرم کردند و این وضعیت در تیم پرطرفدار شهر تبریز همچنان ادامه دارد. آخرین اتفاق عجیب در تراکتور هم مربوط به غیبت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در تمرینات است و آنها در بازی با پیکان هم برای این تیم به میدان نرفتند. در کوران مسابقات لیگ که نتایج آن برای سرخپوشان تبریزی از اهمیت بالایی برخوردار است، غیبت شجاعی و دژاگه ابهام بزرگی است. البته باشگاه تراکتور اعلام کرده این دو بازیکن با اجازه کادر فنی در مرخصی به‌سرمی‌برند، اما واقعیت‌ها خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و اطلاع‌رسانی باشگاه تراکتور هم دیگر برای خیلی‌ها قابل باور نیست.

  چرا کاپیتان‌ها ناراحتند؟
شجاعی و دژاگه در حالی حضور در تمرینات تراکتور را تحریم کرده‌اند که از زنوزی بابت عدم‌انجام تعهدات مالی به‌شدت ناراحتند. خصوصا که مبلغ قراردادهای این دو بازیکن هم بالاست. کاپیتان‌های تراکتور به‌دنبال جلسه با مالک باشگاه و پیگیری مطالبات خود هستند که هنوز به نتیجه مثبتی نرسیده‌اند. جدا از مشکلات مالی، دژاگه و شجاعی رابطه چندان صمیمی هم با رسول خطیبی سرمربی این تیم ندارند. یکی از بازیکنان تراکتور به خبرنگار همشهری ورزشی می‌گوید: «کاپیتان‌های ما در این چند سال همیشه مورد احترام سرمربی قرار داشتند و جایگاه آنها نزد کادر فنی همیشه خاص و ویژه بود. در مورد رسول خطیبی اما قضیه فرق می‌کند و سرمربی تیم ارتباطی صمیمی با دژاگه و شجاعی ندارد. دیگر بازیکنان تیم هم این حس را دارند که با کاپیتان‌های ما مثل گذشته رفتار نشده است.»
هر چند سابقه مربیگری خطیبی هم نشان داده که در کار کردن با ستاره‌ها تا حدودی مشکل دارد ولی از سوی دیگر نمی‌توان ترک تمرینات تراکتور توسط 2 بازیکنی که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده‌اند را تصمیمی قابل دفاع دانست. به‌نظر می‌رسد با گذشت 10‌روز از غیبت این بازیکنان در تمرینات، باشگاه تراکتور باید به‌صورت شفاف دلیل این اتفاق را اعلام کند چراکه اعلام مرخصی رفتن این دو بازیکن بیش از اینکه مورد قبول باشد، بیانگر غیرحرفه‌ای بودن باشگاه و بازیکنان است.

  مشکلات مالی
مسئله مهم دیگر در باشگاه تراکتور مربوط به مشکلات مالی است. یکی از بازیکنان تراکتور که جزو قدیمی‌های این تیم محسوب می‌شود در این خصوص می‌گوید: «ما تا به امروز 35درصد از پول‌هایمان را گرفته‌ایم و حتی حق مصاحبه کردن هم نداریم. ما به دستور باشگاه و سرمربی نمی‌توانیم با رسانه‌ها صحبت کنیم و آقارسول انگار پادگان درست کرده است. ما شغلی به‌جز فوتبال نداریم و نمی‌دانم چرا باشگاه پول‌هایمان را نمی‌دهد.»
تراکتور در حالی با بحران مالی مواجه شده که خطیبی هم به شکل عجیبی در این مورد سکوت کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان از این مربی هم شاکی باشند. آنها معتقدند وقتی بازیکنان پول نمی‌گیرند سرمربی باید در مورد حق شاگردانش با باشگاه صحبت کند ولی به‌نظر می‌رسد که خطیبی نمی‌خواهد در این ماجرا دخالتی داشته باشد، موضوعی که قطعا جایگاه سرمربی تراکتور در بین بازیکنان را متزلزل خواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید