• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129101
+
-

عامل آزار کودک استقلالی دستگیر شد

داخلی
عامل آزار کودک استقلالی دستگیر شد


انتشار کلیپ آزار کودکی که طرفدار تیم استقلال است به سرعت واکنش‌های زیادی را برانگیخت و موجب دستگیری مرد کودک آزار و دلجویی از این پسر شد.
به گزارش همشهری، روز جمعه فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن مرد جوانی، کودک روستایی را که طرفدار تیم استقلال بود گرفته و او را تهدید می‌کرد که باید به تیم محبوبش بدگویی کند. با اینکه مرد بی‌رحم این کودک را آزار می‌داد و از این صحنه فیلم می‌گرفت، اما پسربچه زیر بار نمی‌رفت و مقاومت می‌کرد تا جایی که گفت من تیمم را نمی‌فروشم. در بخشی از این فیلم مرد آزارگر تهدید می‌کرد که اشک‌آور به چشم‌های پسربچه می‌زند. این کلیپ به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشت. فیلم کودک‌آزاری حتی به‌دست بازیکنان استقلال که درکوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در عربستان حضور دارند هم رسید و تعدادی از آنها به حمایت از این کودک پرداختند و باشگاه استقلال نیز اعلام کرد از عامل کودک‌آزاری شکایت و بعد از لیگ قهرمانان، از این کودک تجلیل می‌کند.
یک روز پس از انتشار این فیلم جنجالی، پلیس فتا اعلام کرد که عامل کودک‌آزاری در سبزوار دستگیر شده است. سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در این‌باره گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که ویدئو در یکی از روستاهای شهرستان داورزن در سبزوار ضبط شده که در پی آن تیمی از مأموران پلیس فتای استان خراسان رضوی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در کمترین زمان ممکن، متهم را دستگیر کردند. در بررسی‌ها مشخص شد ویدئوی ضبط شده از کودک 12ساله مربوط به تابستان سال گذشته بوده است که متهم برای سرگرمی و جلب توجه در صفحه اینستاگرام خود آن را منتشر کرده است. به گفته وی، متهم که جوانی ۲۵ساله است با انتقال از شهرستان سبزوار به شهرستان داورزن برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

جزئیات حادثه از زبان پسر آبی
از سوی دیگر پسر آبی درگفت‌وگویی درباره آنچه اتفاق افتاده توضیحات بیشتری داد و گفت: روزی که این اتفاق افتاد استقلال بازی‌اش را برده بود و من در صحرا با پرچم استقلال مشغول شادی بودم. مرد جوان که سوار ماشینش بود من را صدا کرد و وقتی نزد وی رفتم دستم را گرفت. او که فهمیده بود من استقلالی‌ام گفت باید به این تیم بدگویی کنم اما من قبول نکردم. گفت اشک‌آور می‌زنم به چشمت و باید بگویی اما باز هم مقاومت کردم و گفتم تیمم را نمی‌فروشم. اما در ادامه چاقو زیر گلویم گذاشت و مجبورم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید