• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129106
+
-

با مردم/ واکسن‌ها و داروهای ایرانی کرونا چه شد؟


در ماه‌های اولیه شیوع کرونا، به‌خصوص در اوایل سال‌99 خبرهای مختلف درخصوص واکسن و دارو و کرونایاب منتشر شد که هیچ خبری از هیچ ‌کدامشان نمی‌شنویم. مسئولان اطلاع‌رسانی کنند که ساخت 7تا 8واکسن در چه مرحله‌ای است؟ دستگاهی که به‌عنوان کرونایاب نام بردند چه شد؟ و داروهای تولیدی مؤثر بر درمان کرونا در چه مرحله‌ای هستند.
دلاوری از بسطام

  خرابی پله‌برقی متروی شهید بهشتی
مدتی است پله‌برقی متروی شهید بهشتی خراب است و سالمندان برای تردد دچار مشکل هستند. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
انور فدایی از تهران

  مبتلایان به کرونای سبک را به حال خود رها نکنند
من و همسرم به کرونا مبتلا شدیم و با مراجعه به مرکز بهداشت و معاینه پزشک، دستور 14روز استراحت را گرفتیم. به پزشک مستقر اعلام کردم که داروهای پیشگیرانه بدهند که گفتند به هیچ دارویی نیاز ندارید. بروید و با تغذیه و مراقبت دوران را بگذرانید. متأسفانه 3روز بعد همسرم وضعیت بسیار بدی پیدا کرد و مجبور به مراجعه به دکتر متخصص عفونی و تهیه دارو و آمپول و کپسول اکسیژن شدیم. آیا این وضعیت با دارو قابل پیشگیری نبود و آیا پزشک‌های مستقر نباید دقت بیشتری در معاینه بیماران داشته باشند؟
میری از کرج

 بزگراره رسالت زیباسازی شود
به‌رغم درخواست و پیگیری‌های مکرر شهروندان هنوز اقدامی برای زیبا‌سازی‌ فضای متروکه خیابان شهید آیت و بزرگراه رسالت صورت نگرفته است. از شهرداری منطقه٤ تقاضای رسیدگی داریم.
رنجبر از تهران

  سود کلان باز‌پرداخت وام ویژه یک بازنشسته
من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم که جهت درمان فرزند معلول خود تقاضای وام کرده‌ام. به ازای دریافت ٥٠ میلیون تومان وام باید ٨٠ میلیون تومان بازپرداخت کنم و این موضوع فشار زیادی بر معیشت خانواده من آورده است. چرا نباید وام‌های مخصوص برای بازنشستگان، معلولان و سایر اقشار جامعه درنظر بگیرند؟
 عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید