• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 30 فروردین 1397
کد مطلب : 12855
+
-

پرسپولیس گرفتار یک دردسر تازه

پرسپولیس گرفتار یک دردسر تازه

فولاد شاکی جدید ندانم کاری‌های مدیران پرسپولیس است. سروش رفیعی بدون جلب رضایت از فولاد به‌خاطر چند روز باقی مانده از قراردادش راهی پرسپولیس شد. مسئولان فولاد معتقد بودند که این بازیکن در حدود 38روز دیگر با این تیم قرارداد دارد اما رفیعی بعد از پایان دوران سربازی به پرسپولیس پیوست تا خوزستانی‌ها علیه او و پرسپولیس به سبب فسخ غیر قانونی قرارداد و تحریک به فسخ شکایت کنند. مسئولان باشگاه فولاد خوزستان همان زمان خواستار محرومیت ٤ماهه رفیعی، محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل‌و‌انتقالات و پرداخت غرامت شده بودند. در صورت اثبات این اتهام باشگاه پرسپولیس همانند پرونده مهدی طارمی و باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه یک‌بار دیگر جرمش ثابت خواهد شد و به احتمال فراوان محرومیت از پنجره نقل‌و‌انتقالات یک بار دیگر گریبان این باشگاه را
خواهد گرفت.
   مدیر عامل فولاد: دنبال حق و حقوقمان هستیم نه برخورد قهری
 اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در‌مورد بحث شکایت باشگاه فولاد خوزستان از پرسپولیس بابت جذب سروش رفیعی، گفت: «این موضوع چیز جدید و خاصی نیست. این بحث مربوط به دو سال قبل است. بعد از اتمام خدمت سروش رفیعی و اینکه او در حال رفتن به پرسپولیس بود نامه نوشتیم و اعلام کردیم که این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید به آن قرارداد پایبند باشد و در خواست کردیم در این مورد فدراسیون حق فولاد را پیگیری کند. سپس هم رفیعی به پرسپولیس رفت و بعد از آن راهی قطر شد.»
مدیر عامل باشگاه فولاد در مورد اینکه گفته می‌شود امکان محرومیت پرسپولیس وجود دارد گفت: «پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این تیم هم از دوستان ماست که او در سطح استان هم خدمات شایانی داشته است. سروش رفیعی هم بازیکنی شایسته و خوب است. اصلا به‌دنبال برخورد قهری نیستیم.»
   ابراهیمی: حق با فولاد است
صمد ابراهیمی وکیل و مدیرحقوقی اما درخصوص شکایت فولاد از سروش رفیعی و پرسپولیس نظر جالبی دارد. ابراهیمی در این‌باره معتقد است: «در اینکه ٣٨روز از قرارداد رفیعی با فولاد باقی مانده بود تقریبا کسی تردیدی ندارد. اینکه گفته می‌شود پرسپولیس باید در دفاعیاتش اعلام کند چون باقی‌مانده مدت قرارداد کمتر از یک نیم‌فصل است پس اعتبار ندارد دفاع موجهی نیست و عملا اقرار به این است که پرسپولیس از اینکه بازیکن ٣٨روز با فولاد قرارداد داشته با خبر بوده. نباید تفسیر اشتباه از قانون داشت. عقد قرارداد کمتر از یک نیم‌فصل مشروعیت ندارد اما اگر قراردادی قبلا قانونی منعقد شده و باقیمانده آن کمتر از یک نیم‌فصل باشد ایرادی ندارد و باید باقی‌مانده را در اختیار باشگاه دارنده قرارداد بود. مثلا ربیع‌خواه آسیب دیده، یک فصل هم قرارداد دارد. دوره نقاهتش بعد از اتمام نیم‌فصل تمام می‌شود و زمانی که برمی‌گردد کمتر از نیم‌فصل به‌پایان بازی‌ها باقی مانده. پس نباید برگردد؟ تکلیف تعهدات و قرارداد اولیه
چه می‌شود؟»
   پرسپولیس به‌دنبال مذاکره با فولاد
باشگاه فولاد خوزستان در بحث شکایت از سروش رفیعی به‌دنبال این است که سروش جریمه این 38روز را پرداخت کند اما باشگاه پرسپولیس که به خوبی می‌داند هنوز از موضوع طارمی رها نشده است نمی‌خواهد دوباره اتفاق جدیدی را تجربه کند و به همین دلیل در روزهای آینده قرار است گرشاسبی نشستی را با مسئولان فولاد برگزار کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید