• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 25 فروردین 1400
کد مطلب : 128209
+
-

ماموران پلیس، منجی زن بیمار شدند


زنی که در جاده بین راهی دچار حمله قلبی شده و تا یک قدمی مرگ پیش رفته بود با کمک مأموران وظیفه شناس پلیس از مرگ نجات پیدا کرد.
به گزارش همشهری، ساعت 2بامداد دیروز مأموران انتظامی شهرستان میاندورود واقع در استان مازندران هنگام گشت‌زنی در جاده بودند مردی را که در کنار یک خودروی پراید بی‌قراری می‌کرد دیدند. این مرد با عجله خود را به مأموران رساند و گفت همسرش که در خودرو است، دچار حمله قلبی شده و وضعیت وخیمی دارد. در این شرایط مأموران با انجام اقدامات اولیه زن جوان را به ماشین پلیس انتقال دادند و در کمترین زمان ممکن او را به بیمارستان منتقل کردند و به این ترتیب این زن از مرگ نجات یافت.
سرهنگ وحید محمدی، جانشین انتظامی شهرستان میاندورود در این‌باره گفت: پس از انتقال بیمار به بیمارستان وی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و اقدام مأموران انتظامی قابل تقدیر و ستودنی است.
او در ادامه گفت: خدمت به شهروندان و حفظ جان آنها برای پلیس مهم و با ارزش است؛ چه این خدمت در نقطه صفر مرزی و مبارزه با دشمنان باشد، چه داخل شهر در برخورد با مخلان نظم و امنیت صورت گیرد و یا با شیوه‌ای مثل رساندن یک بیمار در معرض خطر مرگ به بیمارستان انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید