• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 25 فروردین 1400
کد مطلب : 128119
+
-

«کارشناس محله» آماده پاسخگویی به سؤالات شماست

هرچه می‌خواهد دل تنگت بپرس!

هرچه می‌خواهد دل تنگت بپرس!

مریم قاسمی

  صفحه جدیدی راه‌اندازی کردیم و نامش را گذاشتیم «کارشناس محله» تا شهروندان سؤالات خود را در این صفحه مطرح کنندو ما آن را با کارشناس مربوطه در میان گذاشته و پاسخ‌های لازم را دریافت کنیم. کارشناس محله در حوزه‌های مختلف حقوقی، پزشکی، آموزشی، کارآفرینی، خدمات عمومی و... آماده پاسخگویی به سؤالات شماست. اگر سؤالی ذهن شما را مشغول کرده همین حالا گوشی را بردارید و با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ تماس بگیرید.

شهروند

خسارت ناشی از قطع برق را چگونه دریافت کنیم؟
مدتی است که برق منازل مسکونی محدوده شهرک ولی‌عصر(عج) دچار اختلال شده و در طول هفته چند بار به‌طور ناگهانی قطع می‌شود. با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی از جمله تلویزیون، یخچال فریزر و... گران شده و هرکسی توانایی خرید مجدد آن را ندارد، این نگرانی وجود دارد که این قطع و وصل‌های ناگهانی باعث خراب شدن این وسایل شود. «محمد ناصری» از ساکنان خیابان طالقانی این مطلب را عنوان می‌کند و می‌گوید: «از کارشناس محله می‌خواهم که راهنمایی‌ام کند که اگر در زمان قطع شدن برق وسایل خانه‌ سوخت آیا می‌توانم از اداره برق شکایت و خسارت دریافت کنم؟ ‌»


سروش نعمتی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی

کارشناس محله

اگر در سامانه ثبت شده باشد، می‌توان پیگیری کرد
در زمینه خسارت ناشی از قطع ناگهانی برق در منازل مسکونی یا حتی تجاری باید در وهله نخست مستندات و اسناد معتبر وجود داشته باشد تا کارشناس مربوط پس از بررسی و تحقیق میدانی صحت آن را تأیید کند. در این‌باره به این شهروند و افرادی که با چنین مشکلی مواجه‌اند پیشنهاد می‌کنم که در زمان قطع برق مراتب را فوری در سامانه فوریت‌های اداره برق با شماره ۱۲۱ ثبت کنند تا زمان و مکان این حادثه در سامانه ثبت شود. در مرحله بعد شهروندان در صورت خسارت لوازم خانگی می‌توانند به اداره برق مربوطه مراجعه و خواسته خود را پیگیری کنند.
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :