• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 23 فروردین 1400
کد مطلب : 127947
+
-

تداوم اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در محلات ارامنه‌نشین

در دیدار نماینده ارامنه تهران و شهردار منطقه8، توجه ویژه به محلات ارامنه‌نشین در دستور کار شهرداری منطقه ثامن که میزبان بیش از 50درصد از مسیحیان تهران است، قرار گرفت. به گزارش همشهری، آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال کشور در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به همراه مدیران باشگاه‌های فرهنگی- ورزشی ارامنه با شهردار منطقه 8 دیدار و گفت‌وگو کردند.
بودجه قابل‌ توجهی به اجرای طرح‌های توسعه محله‌ای در محلات زرکش، مجیدیه و وحیدیه اختصاص یافته است که این پروژه‌ها با رویکرد محله‌محوری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. یکی از مصادیق عملکردی منطقه احداث بوستانی به مساحت ۳هزار مترمربع به نام «باغ ترنج ایرانی» در محله ارامنه‌نشین زرکش است که این اقدامات رضایتمندی شهروندان را به‌دنبال داشته است.
در این دیدار آرا شاوردیان، که پیش‌تر عضو شورایاری محله مجیدیه بوده است، گفت: «این روزها شاهد فعالیت‌های چشمگیر مدیریت شهری در محله‌های ارامنه‌نشین هستیم که این خود نشان از توجه ویژه شهردار منطقه به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر محله‌های منطقه دارد.»
به ‌گفته شهردار منطقه نیز باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی ارامنه پتانسیلی ارزشمند برای توسعه هر چه بیشتر ورزش در بعد همگانی و  قهرمانی است: «ورزش، می‌تواند همه افکار و سلایق را کنار هم قرار دهد و به ایجاد انسجام و اتحاد ملی بی‌انجامد. این قابلیت عظیم، مسئولیت مدیران را دوچندان می‌کند چراکه از این گذر می‌توان به تربیت جامعه و سلامت جسم و روح ورزشکاران پرداخت.»
مسعود رنجبریان پیرامون همکاری‌های دوجانبه میان شهرداری منطقه و شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران در زمینه توسعه همه‌جانبه روابط و به ‌صورت خاص ورزش تأکید کرد و گفت: «سلامت و ترویج فرهنگ ورزش به‌صورت سیستماتیک و اصولی از موضوعات مورد توجه مدیریت شهری این منطقه است ضمن اینکه شهرداری نیز به‌عنوان یکی از وجوه تأثیرگذار طی سال‌های اخیر توانسته در زمینه ارتقای سلامت شهروندان و گسترش ورزش همگانی گام‌های قابل توجه و ارزشمندی با ساخت و احداث مجموعه‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی بردارد. انتظار مدیریت شهری نیز تداوم همکاری و ارتباط دوسویه برای پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی منطقه8 است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید