• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 26 اسفند 1399
کد مطلب : 126895
+
-

فکری برای ازدحام داروخانه‌ها بکنند

مسئولان با اجرای طرح نسخه الکترونیک خواستند جلوی ازدحام داروخانه‌ها را بگیرند، ولی اکنون نه تنها خبری از کاهش ازدحام نیست بلکه وضع بدتر شده زیرا مدام اینترنت قطع است یا شبکه وصل نیست و در مجموع زیرساخت این کار فراهم نبوده است. به‌نظر می‌رسد علت ازدحام، تقسیم و توزیع دارو به سلیقه سازمان غذا و دارو باشد که به برخی داروخانه‌ها سهمیه کمتر و به برخی بیشتر می‌دهد. در این شرایط خاص بهتر است امتیازات داروخانه‌ها را لحاظ نکنند و دارو بین همه داروخانه‌ها  یکسان توزیع شود تا این وضع سامان یابد.
عمویی از تهران

  تقلب در فاکتور میوه‌فروشی در اصفهان
بعضی از میوه‌فروشان گرانفروش،  متقلب و بی‌انصاف، ترازوهای پرپنت‌دار جدید خود را که نوار کاغذی یا همان برگه فاکتور را بیرون می‌دهد، طوری تنظیم کرده‌اند که قیمت میوه‌های گران تر خود را برای اینکه معلوم نباشد به‌نام (کالای ۱ یا ۲) چاپ یا پرینت می‌کند و بیرون می‌دهد که جا دارد بازرسان نامحسوس رسیدگی داشته باشند.
محمود از اصفهان

  نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید جدی باشد
نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای که تقریبا در سراسر کشور شعبه دارند، نباید سرسری گرفته شود و بر عکس باید کاملا جدی باشد. به‌خصوص که اخیرا در گزارشات خبرنگاران کاملا مشخص شد که در قیمت‌گذاری تقلب صورت می‌گیرد. توقع این است که در برخورد با آنها تأمل و مماشات نشود.
صبوری از تهران 

  مخابرات چرا بابت بدهی معوقه پیامک نمی‌دهد
درحالی‌که ارسال قبض‌های کاغذی منسوخ شده است توقع می‌رود مخابرات بدهی‌های به تعویق افتاده را اطلاع‌رسانی کند که بهترین آن با توجه به گسترش شبکه تلفن همراه، ارسال پیامک است، ولی متأسفانه در کردستان از این کار خودداری می‌شود و چه‌بسیار همشهریانی که با قطع ناگهانی تلفن مواجه می‌شوند. قبلا اطلاع‌رسانی پیامکی انجام می‌شد و تقاضا می شود طبق روال قبلی عمل شود.
فوادی از سنندج

  درخواست افزایش حقوق کارکنان امور دام جهادکشاورزی
از آنجایی که تامین بازار پروتئین کشور با شرکت امور دام جهادکشاورزی است از مسئولان تقاضای افزایش حقوق و دستمزد کارکنان این شرکت را داریم.
رهبرعلی رنجبر از تهران

  تامین اجتماعی با سختی کار خبرنگاری‌ام موافقت نمی‌کند
من به‌عنوان یک خبرنگار و با درخواست شعبه 19تامین اجتماعی برای سال‌های 81تا 90حکم سختی کار گرفته‌ام. متأسفانه مدیریت امور مستمری‌ها، تنها 5/3سال آن را پذیرفته و لحاظ کرده است و 5/8سال مابقی را نمی‌پذیرد.‌ در‌حالی‌که کلیه مدارک و‌ اسناد آن موجود و تکمیل‌ است. دلیل موجه و محکمه‌پسندی هم ندارند. خواهشمندم مسئولان و روسای تامین اجتماعی پاسخگو باشند.
مهدی آزادی از تهران

  به دریاچه ارومیه و محیط‌زیست آن بی‌توجهی می‌شود
با توجه به کاهش نزولات آسمانی، روش آبخیزداری دریاچه ارومیه از طریق هدایت آب‌های شیرین رودهای منطقه به این دریاچه منطقی و به صلاح نیست. به جای آن می‌توان با ریگ‌ریزی مناسب و کاشت درخت‌های سازگار با آب‌شور، جلوی غبار نمک این دریاچه را گرفت و از هدر رفتن آب شیرین هم جلوگیری کرد.
مهدی فوادی از ارومیه

  به کارگران خدماتی بیمارستان مسیح دانشوری ماسک نمی‌دهند
یک کارگر خدماتی شاغل در بیمارستان مسیح دانشوری هستم. با توجه به اینکه بخشی از کار من حمل بیماران به بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان است و بیشترین تماس را با بیماران کرونایی دارم ولی مسئولان بیمارستان از دادن ماسک به ما خودداری می‌کنند و می‌گویند شامل حال ما نمی‌شود. می‌خواهم بدانم فرق میان ما و سایر کارکنان شاغل این بیمارستان در چیست؟
عابدپور از تهران

  کمبود انواع دارو در داروخانه‌های تویسرکان
برخی داروهای بدون نسخه و داروهای روتین نسخه‌ای که قبلا به سادگی قابل تهیه بود اکنون در تویسرکان قابل تهیه نیست و برای تهیه یک داروی معمولی چه بسا باید همه داروخانه‌ها را بگردیم و دست خالی برگردیم. داروهای بیماری‌های خاص که به جای خود. جمله « نداریم » فراوان‌ترین جمله ای است که در داروخانه‌های این شهر شنیده می‌شود.
سیف از تویسرکان

  زمین خدمات عمومی، مجوز ساخت 6طبقه گرفت
 نبش کوچه گلستان19 واقع در خیابان پیامبر شرقی، قطعه زمین بایری وجود دارد که اهالی محل از سال65 به‌دنبال کاشت درخت و ایجاد فضای سبز درآن بودند، ‌اما شهرداری منطقه5 اعلام می‌کرد که این زمین متعلق به خدمات عمومی است و مانع از اقدام ما می‌شد، اما در کمال تعجب به تازگی مجوز ساخت ساختمانی 6طبقه در این زمین صادر شده است.‌ سؤال ما از‌ شهرداری این است که علت صدور این مجوز چیست و بر چه اساسی صادر شده است؟ 
مولایی از تهران

قدردانی
سپاسگزار رسانه‌ها برای پیگیری موضوع آزمون دستیاری تخصصی هستیم

از روزنامه همشهری و خبرنگاران آن رسانه وزین به‌دلیل پیگیری موضوع برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سپاسگزاریم. با پیگیری‌های افرادی که آزمون داشتند و تلاش‌رسان‌ها بعد از حدود 70روز، امتحان 20فروردین 1400لغو شود و امیدواریم این بار وزارت بهداشت به قانون پایبند باشد و وقت قانونی برای برگزاری آزمون اعلام کند تا دیگر نیاز به پیگیری قضایی و رسانه‌ای نباشد.
جمعی از پزشکان و داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

این خبر را به اشتراک بگذارید