• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 25 اسفند 1399
کد مطلب : 126797
+
-

خبر آخر/ سفر سلامت

اول این خبر را بخوانید: «دولت ترکیه اعلام کرده است که با هماهنگی وزارت فرهنگ و گردشگری، وزارت بهداشت و آژانس تبلیغات و توسعه گردشگری (TGA) برنامه واکسیناسیون کارکنان صنعت گردشگری این کشور را آغاز کرده است. این برنامه در راستای «برنامه صدور گواهینامه گردشگری امن» جهت استقبال از مسافران خارجی برای فصل گردشگری پیش‌رو و اطمینان از سلامتی و ایمنی کارکنان و کارمندان حوزه گردشگری در اولویت اصلی قرار گرفته است.»
حالا در همین خطوط پایانی خبر آخر روزنامه، با ما مرور کنید اتفاقاتی را که در حوزه تزریق واکسن و کنترل سفرها در کشور در حال وقوع است. خب هنوز تمامی کادر درمان در کشور واکسینه نشده‌اند و گروه‌های هدف هم همچنان در گیرودار شناسایی برای تزریق واکسن هستند. حالا اهمیت خبر بالا بیشتر نمایان می‌شود، چون کشور همسایه اکنون بعد از عبور از مرحله اول واکسیناسیون برای گروه‌های اصلی، در زمینه ساماندهی و روشن کردن مجدد چراغ توریسم، سراغ تورلیدرها و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری رفته است تا خیلی زود بتواند فشار ناشی از کرونا بر گردشگری و مساله سفر و البته کسب درآمد را کاهش دهد.
مسئولان گردشگری کشور هنوز در حالی با بلاتکلیفی‌های بخشنامه‌ای در حوزه سفرهای داخلی دست به گریبان هستند که انبوه تورهای گران‌قیمت نوروزی به مقصد کشور همسایه نشان می‌دهد که صرف هزینه برای سفر در دوران کرونا متوقف نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید