• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 20 اسفند 1399
کد مطلب : 126469
+
-

با مردم / نظارتی بر دریافت حق کمیسیون دفاتر معاملات املاک نیست


متأسفانه تعدادی از دفاتر معاملات املاک بدون اینکه کد رهگیری برای مشتریانشان صادر کنند، حق کمیسیون می‌گیرند و هیچ نظارتی هم بر این رقم نیست.
 مختار معصومی از تهران

   2رقم متفاوت سود برای خودروهای یکسان 
2 ماشین نیسان تک سوز از 2 شهر تهران و تبریز در21 و 24 آذرماه98 برای خودم و خواهر همسرم ثبت نام کردم و قرار تحویل خودروها اول و 8 مرداد99 بود، اما سود تأخیر برای یکی 4میلیون و 800 و برای دیگری 2میلیون و 600پرداخت شد. بعد از پیگیری بسیار، از شرکت سایپا در تاریخ 17اسفندماه به‌عنوان آخرین پاسخ به ما گفتند فرد خاصی سودها را محاسبه نمی‌کند و کار به وسیله سیستم انجام می‌گیرد. بروید و دیگر پیگیری نکنید.
پارسا از تهران

  موتورسواران، تابع هیچ قانونی نیستند
موتور سوارها نه‌تنها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، بلکه تابع هیچ قانون دیگری هم نیستند. در پیاده روها ویراژ می‌دهند، عابران پیاده را می‌ترسانند و صدای اگزوز موتورشان بسیار ناهنجار است. اگر هم اعتراض کنی بد و بیراه نثارمان می‌شود. پلیس، راهکاری برای کنترل موتورسوارها پیدا کند.
صبوری از تهران 

 تاریخ آزمون دستیاری تغییر کند
از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا داریم تاریخ آزمون دستیاری را تغییر دهند، زیرا شرکت‌کنندگان در این آزمون همگی از کادر درمان و این روزها درگیر بیمارستان و درمان بیماران کرونایی هستند.
پزشک عمومی از گرگان

این خبر را به اشتراک بگذارید