• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 فروردین 1397
کد مطلب : 12589
+
-

ریزنویس

   رسول کشتپور، شهردار منطقه2 تهران: توافقنامه تهران هوشمند میان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شهرداری منطقه2 در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران امضا شد. شروع حرکت به سمت هوشمندسازی تهران مسیری است که باید با سرعت بیشتری در آن گام برداریم. (فارس)

   احمد صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: امیدواریم تا پایان امسال سند جامعی را نهایی کرده باشیم که با رویکرد چند مخاطره‌ای، مبنای تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های دخیل در حوزه مدیریت بحران باشد. (مهر)

   حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران: موضوع ترافیک نمایشگاه هر ساله با کمک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور کنترل می‌شود، امسال نیز برای کاهش بار ترافیکی این محدوده برنامه‌ریزی شده است. (شهرنوشت)

   سید علیرضا حسینی، شهردار منطقه4 تهران: ثبت‌پیام‌های سامانه 137 نسبت به سال گذشته 5درصد کاهش داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند با افزایش کمی و کیفی خدمات شهرداری در حوزه‌های مختلف در سال97 تداوم داشته باشد. (شهرنوشت)

   عیسی فرهادی، فرماندار تهران: در جلسه بررسی مشکلات مردم منطقه۱۷ تهران موضوع وجود تعداد زیاد دکل‌های مخابراتی در سطح منطقه از اعتراضات اهالی این منطقه بود که مقرر شد شرکت ارتباط مشترک شهر، ظرف مدت یک‌ ماه دکل‌های غیرمجاز موجود در منطقه۱۷ را شناسایی و به فرمانداری تهران اعلام کند. (ایسنا)

   زینب نصیری، سرپرست اداره سلامت شهرداری تهران: در سال‌های گذشته در حوزه برنامه‌ریزی و گفتمان سازی در بحث سلامت نگاه جدی به ذی‌نفعان نشده که این موضوع یکی از حلقه‌های مفقوده در حوزه مدیریت شهری است. (شهرنوشت)
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :