• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 13 اسفند 1399
کد مطلب : 125810
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v2zKL
+
-

آماربازی


06
پرسپولیس در مصاف با سایپا به ششمین برد متوالی‌اش در فصل جاری رسید اما بد نیست بدانید سپاهان هم در 6بازی اخیرش به 5برد رسیده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. پرسپولیس در پایان نیم‌فصل اول رکورد 5برد متوالی را در حالی خلق کرد که هیچ تیمی در این فصل حتی به 3برد متوالی هم نرسیده بود. در شروع نیم‌فصل دوم پرسپولیس ششمین برد متوالی را کسب کرد و سپاهان هم با غلبه بر گل‌گهر به سومین برد پی‌درپی رسید و خودش را در قامت یک مدعی جدی مطرح کرد. سپاهان از 6بازی اخیر به 5برد و فقط یک باخت مقابل شهرخودرو رسیده است. اگر سپاهان در آن بازی عجیب خانگی شهرخودرو را شکست می‌داد، حالا با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت.

457
خط دفاعی پرسپولیس، دقایق گل نخوردن این تیم را به 457دقیقه رساند و بالاخره رکورددار فصل جاری شد. البته خیلی‌ها قبل از بازی با سایپا هم فکر می‌کردند این رکورد در اختیار پرسپولیسی‌هاست اما اینطور نبود. خط دفاعی پرسپولیس در نیم‌فصل اول نمودار جالبی داشت؛ این تیم در 4بازی اول و 4بازی آخرش گلی دریافت نکرد. اما فولاد با وجود اینکه هرگز نتوانسته بود به 4کلین‌شیت متوالی برسد در مقطعی از فصل 442دقیقه دروازه‌اش بسته ماند و این رکورد بالاتر از رکوردهای 401دقیقه‌ای و 367دقیقه‌ای پرسپولیس در ابتدا و انتهای نیم‌فصل بود. پرسپولیس برای شکستن رکورد فولاد 76دقیقه کم داشت که در بازی با سایپا به آن رسید و با توجه به اینکه هنوز دروازه‌اش باز نشده فرصت بهتر کردن این رکورد را هم دارد.

70
رسول خطیبی در نخستین مسابقه‌ای که هدایت تراکتور را برعهده داشت رکورد مالکیت توپ در این فصل را جابه‌جا کرد. تراکتور در مصاف با نفت مسجدسلیمان 70درصد از زمان بازی توپ را در اختیار داشت که رکورد عجیب و خیره‌کننده‌ای است. البته 10نفره بودن حریف در 65دقیقه از زمان بازی هم در خلق این رکورد مؤثر بوده است. بازیکنان تراکتور 668پاس هم ردوبدل کردند که سومین رکورد این فصل در تعداد پاس محسوب می‌شود. اکبر ایمانی با 132پاس بیشترین تعداد پاس را داد و مهدی تیکدری هم تعداد پاس‌هایش سه رقمی بود. جالب اینکه دقت پاس تراکتوری‌ها هم رقم بالای 86درصد را نشان می‌دهد که حدنصاب بسیار خوبی است. در تیم تراکتور به‌جز 2بازیکن سایر نفرات دقت پاس بالای 80درصد داشته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید