• چهار شنبه 28 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 18
شنبه 9 اسفند 1399
کد مطلب : 125423
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/M824A
+
-

معاون اول حساسیت داد

دمکرات‌ها به رهبری جو بایدن و کاملا هریس در مبارزات انتخاباتی خود در سال2020 میلادی، شیوه دولت ترامپ برای مبارزه با شیوع کرونا در آمریکا را نوک پیکان انتقاد‌ها قرار داده بودند؛ با انتخاب بایدن اما مانور‌های زیادی روی کنترل این بیماری در دولت جدید به وسیله واکسن مدرنا انجام شد.
 شاید همین مانور‌ها باعث شده آلرژی کاملا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی آمریکا به این واکسن برای خبرگزاری‌های معتبر جهان حسابی خبرساز شود. 
به نوشته دیلی‌میل، او که در تاریخ 26ژانویه سال‌جاری میلادی دوز دوم از واکسن مدرنا را دریافت کرده بود به خبرنگار‌ها گفت: عصر آن روز حالم خوب بود اما صبح فردایش متوجه شدم برای ادامه کارهایم مشکل دارم. باز بودن دست خبرنگار‌های این کشور برای کشف واقعیت باعث شده سیاستمدار‌ها نگران فاش شدن حقایقی درباره خود باشند و به‌دنبال آن در بسیاری موارد برای بازگو کردن رویداد‌هایی که گاهی تمایلی برای بیان آن ندارند پیشگام شوند. 
باتوجه به اینکه او نخستین سیاستمدار رده بالای آمریکایی است که به واکسن مدرنا حساسیت نشان داده رکورد دیگری به فهرست رکورد‌های او افزوده شد؛ برای نمونه او نخستین زنی است که پست معاونت رئیس‌جمهور آمریکا به او تعلق می‌گیرد. همچنین نخستین رنگین‌پوست و آسیایی آمریکایی است که به این مقام رسید. او همچنین دومین زن سیاهپوست و نخستین آسیایی آمریکایی است که به سنای این کشور راه یافته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید