• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 9 اسفند 1399
کد مطلب : 125406
+
-

پورموسوی: دور از انصاف بود رفیق نیمه‌راه شویم

سرمربی نفت‌آبادان مدعی است اگر تا چهارشنبه پول نرسد مجبور است تعدادی از بازیکنانش را بفروشد

پورموسوی: دور از انصاف بود رفیق نیمه‌راه شویم

امیرحسین اعظمی_خبرنگار

نفت‌آبادان کم مشکل داشت حالا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌اش هم به‌خاطر طلب 200‌میلیونی سوشا مکانی بسته شده است. با وجود این به‌نظر می‌رسد سیروس پورموسوی و خیلی از ستاره‌های این فصل نفت قصد جدایی از این تیم را ندارند. سیروس پورموسوی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی درخصوص آخرین وضعیت تیمش بیشتر توضیح داده است.

 مثل اینکه مشکلات مالی هنوز برطرف نشده است؟
خیر، متأسفانه هنوز پولی به‌حساب باشگاه واریز نشده و متأسفانه پنجره باشگاه هم بسته شده است. با چند بازیکن هم برای تقویت تیم صحبت کردم که از ما عذرخواهی کردند و راهی تیم‌های دیگری شدند.
 نمی‌دانید چه زمانی این پول قرار است به‌حساب باشگاه واریز شود؟ 
من قبلا هم گفتم که این پول به‌حساب نفت مسجدسلیمان واریز شد اما نمی‌دانم چرا به‌حساب صنعت‌نفت  پولی نیامد. البته در هفته‌ای که گذشت یک‌سری پیگیری‌ها انجام شد که متأسفانه به نتیجه نرسید، بعید هم می‌دانم قبل از بازی با پیکان این پول به‌حساب باشگاه واریز شود ولی امیدوارم تا پایان هفته این پول به‌حساب باشگاه بیاید تا مطالبات بازیکنان را بدهیم و چند بازیکن جدید هم به خدمت بگیریم.
 جالب اینجاست که طالب ریکانی هم با وجود داشتن پیشنهاد رسمی از استقلال، گفته که قصد جدایی از صنعت‌نفت را ندارد. حتما خودتان هم در جریان هستید؟
خیلی از بازیکنان ما پیشنهاد دارند که طالب هم جزو آنهاست، حتی من هم پیشنهاد داشتم ولی وقتی به باشگاه تعهد داریم این بی‌انصافی است که رفیق نیمه‌راه باشیم. همه ما دوست داریم این مشکلات حل شود تا بتوانیم در کنار هم یک تیم خوب در نیم‌فصل دوم داشته 
باشیم.
 ولی خیلی از مربیان لیگ برتری وقتی تیمشان با مشکل مالی مواجه می‌شود، راحت به تیم دیگری می‌روند. شما چرا این کار را انجام نمی‌دهید؟
من چون نفر اول کادرفنی هستم، اگر می‌خواستم رها کنم و بروم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شد. با توجه به اینکه مدیریت باشگاه در ابتدای فصل به ما اعتماد کرده بود باید به‌خاطر این احترام متقابل و به‌خاطر هواداران می‌ماندیم. اما متأسفانه وقتی نتیجه نگیریم کسی نمی‌گوید این تیم پول نداشت و نتوانست خود را تقویت کند، این موضوع فراموش می‌شود و فشار روی ما خواهد بود اما بالاخره من باید جواب اعتماد باشگاه و هواداران را می‌دادم. طبق صحبت مدیریت باشگاه، اگر تا چهارشنبه مشکلات برطرف نشود، ما مجبوریم بازیکنانی که پیشنهاد دارند را بفروشیم تا برای ادامه فصل تامین منابع کنیم. با این حال امیدوارم این اتفاق هرگز رخ ندهد.
 قبول دارید مسئولان استانی هم در حل نشدن این مشکلات مقصر هستند؟
نمایندگان، منتخب این مردم هستند و به این شهر تعلق دارند ولی اصلا توجهی به تیم نمی‌کنند. مشکلات نفت به امسال مربوط نیست. پارسال هم سرمربی تیم رفت ولی من نمی‌خواستم در این شرایط تیم را رها کنم و بروم. اما با این وضعیت بعید است بشود نتیجه گرفت. فقط امیدوارم مسئولان به‌خاطر این مردم مشکلات را حل کنند.
 راستی شما جزو معدود مربیان لیگ برتری هستید که صفحه اینستاگرام‌تان تیک آبی گرفته است. در این مورد صحبت می‌کنید؟
اگر اشتباه نکنم زمانی تیک آبی را گرفتم که 11‌هزار فالوئر داشتم و حالا تعداد فالوئرهایم اگر اشتباه نکنم به بالاتر از 30‌هزار رسیده است. به هر حال من در این زمینه خوش‌شانس
 بودم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید