• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 9 اسفند 1399
کد مطلب : 125400
+
-

خریدهای خطیبی به امضا نمی‌رسند

کیانی از پیشنهاد مالی تراکتور راضی نیست، امید سینگ مشکل رضایتنامه دارد، پورعلی‌گنجی کلا شایعه بود

امیرحسین اعظمی| مهدی کیانی هافبک سپاهان در چند هفته اخیر یکی از سوژه‌های مهم فصل نقل‌وانتقالات بود. او زودتر از آنچه تصور می‌شد در سپاهان به بن‌بست رسید؛ اول به‌دلیل اختلاف با باشگاه به‌دلیل مبلغ قرارداد و دوم به‌دلیل اختلاف فنی با محرم نویدکیا. با اینکه کیانی مدت‌هاست از شرایط بازی رسمی و تمرینات گروهی دور است ولی با این شرایط هم 2 باشگاه پرطرفدار ایران (استقلال و تراکتور) دنبال جذب این بازیکن بودند. در روزهای گذشته رسانه‌ها از نزدیک شدن کیانی به استقلال خبر دادند ولی سپاهان برای فروش این بازیکن به استقلال خواهان جذب مسعود ریگی شد که خواسته سپاهانی‌ها با مخالفت استقلالی‌ها همراه شد. از طرفی سپاهان هم تمایل چندانی برای فروش کیانی به استقلال ندارد چون می‌تواند رقیبش را با فروش این بازیکن قوی‌تر کند؛ به همین دلیل خواسته سپاهان این بود که کیانی به تیم دیگری برود.

  ناراحتی کیانی از پیشنهاد مالی تراکتور
رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور بعد از حضور در این تیم اقدامات اولیه‌اش را برای جذب کیانی آغاز کرد؛ مذاکره مستقیم با محرم نویدکیا که از دوران بازیگری ارتباط نزدیکی با کاپیتان سابق سپاهان داشت. درخواست خطیبی برای جذب کیانی با چراغ سبز نویدکیا روبه‌رو شد و این بازیکن سه‌شنبه‌شب همراه با مدیربرنامه‌هایش وارد تبریز شد تا روز چهارشنبه جلسه‌ای با مدیران تراکتور داشته باشد. اتفاقات این جلسه اما طبق خواسته کیانی پیش نرفت چون آنها پیشنهاد مالی کمی به کیانی دادند که این موضوع با ناراحتی او همراه شد. جالب اینجاست که برخی از بازیکنان فعلی تراکتور هم با کیانی تماس گرفتند تا در مورد نتیجه مذاکره این بازیکن با تراکتوری‌ها مطلع شوند ولی کیانی به آنها گفت که با این پیشنهاد نمی‌تواند به تراکتور برگردد. با این حال از تبریز خبر می‌رسد که قرار است تراکتوری‌ها یک‌بار دیگر با کیانی مذاکره کنند؛ این در حالی است که استقلال هم خواهان جذب این بازیکن است.

  خطیبی دنبال جذب سینگ
خطیبی اما برای تقویت تراکتور می‌خواهد چند بازیکن دیگر را هم به تیمش اضافه کند. او برای تقویت خط حمله تیمش درصدد اضافه کردن امید سینگ به لیست سرخپوشان است؛ البته این بازیکن با آلومینیوم اراک قرارداد دارد و برای حضور در این تیم باید از اراکی‌ها رضایت‌نامه بگیرد. این در حالی است که گفته می‌شود تیم اراکی با جدایی سینگ مخالفت کرده است. خطیبی همچنان به‌دنبال جذب یک مدافع میانی هم هست. این مربی تمایلی به حفظ وفا هخامنش ندارد و جدایی این مدافع از جمع سرخپوشان تبریزی قطعی است. خطیبی چند گزینه را برای تقویت خط دفاع درنظر دارد و مسئولان تراکتور هم در حال مذاکره با چند مدافع هستند. ابراهیمی مدافع گل‌گهر، پورقاز مدافع سپاهان و اهل‌شاخه مدافع صنعت‌نفت 3گزینه این مربی هستند ولی اگر تراکتور موفق به جذب آنها نشد، خطیبی اسامی دیگری را به باشگاه خواهد داد. 2 روز پیش شایعه مذاکره تراکتور با مرتضی پورعلی‌گنجی هم مطرح شد ولی با تکذیب این بازیکن همراه بود.

  حمزاوی جدا می‌شود؟
عکاشه حمزاوی، مهاجم الجزایری تراکتور هم برای ماندن یا جدایی از این تیم وضعیت مبهمی دارد. هفته گذشته بحث قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد تراکتور مطرح شد، ولی حمزاوی همچنان در تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی حضور دارد. این بازیکن از زمان حضور در تراکتور عملکرد قابل دفاعی در این تیم نداشته است و باید دید خطیبی چه تصمیمی در مورد حمزاوی خواهد گرفت. تراکتور برای کنار گذاشتن حمزاوی باید این بازیکن را از لحاظ مالی راضی کند تا مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود، به‌نظر می‌رسد تا چند روز دیگر وضعیت این بازیکن مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید