• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 3 اسفند 1399
کد مطلب : 125022
+
-

پلیس راز دلارهای تقلبی را فاش کرد

پلیس راز دلارهای تقلبی را فاش کرد

2مرد پس از انجام معامله 10هزار دلاری در تهران، با خوشحالی راهی زاهدان بودند اما در میانه راه پلیس سد راهشان شد و راز دلارهای تقلبی را برملا کرد. 
به گزارش همشهری، چند روز پیش مأموران پلیس شهرستان نرماشیر در استان کرمان هنگام گشت‌زنی در محور کرمان-زاهدان به یک خودروی سانتافه که با سرعت زیادی به سمت زاهدان در حرکت بود مشکوک شدند. آنها پس از توقف خودرو و پرس و جو از 2مردی که سرنشین آن بودند، به حرف‌های آنها مشکوک شدند و تصمیم به بازرسی داخل خودرو گرفتند. هنگام بازرسی این خودرو، مأموران متوجه محلی مخفی در داخل آن شدند و پس از بررسی این محل با یک بسته اسکناس 100دلاری روبه‌رو شدند. جاسازی 10هزار دلار در داخل ماشین، ظن مأموران نسبت به ماجرا را بیشتر کرد و آنها بعد از بررسی دقیق اسکناس‌ها متوجه شدند که تمامی آنها جعلی و تقلبی هستند. 2سرنشین سانتافه که از شنیدن خبر جعلی بودن اسکناس‌ها شوکه شده بودند در تحقیقات گفتند: ما برای انجام معامله‌ای از زاهدان به تهران رفته بودیم و دلارها را در ازای انجام این معامله از یک مرد جوان گرفته بودیم و خبر نداشتیم که جعلی هستند.
به‌گفته سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، با اظهارات مردان جوان تحقیقات برای شناسایی فردی که دلارهای جعلی را در اختیار آنها قرار داده بود ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید