• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 19 بهمن 1399
کد مطلب : 123947
+
-

اول فکر کن، بعد منتشر کن

برای هزارمین بار عرض می‌کنیم؛ دوستان عزیز، فوتبالیست‌های محترم، شما در کانون توجه هستید و اگر حتی یک دقیقه مطلبی را در قالب پست و استوری منتشر کنید و بعد آن را بردارید، دیگر فایده نخواهد داشت، چون کلی از آن اسکرین‌شات گرفته شده است. اول فکر کنید و بعد به انتشار برسانید، چون فرصتی برای پشیمانی نیست. این چند خط را تقدیم می‌کنیم به استاد عزیزمان اشکان جان دژاگه که در تیم باحال تراکتور به‌خاطر مصدومیت‌هایش تحت فشار قرار گرفته است. ایشان پستی را در انتقاد از برخی هواداران منتشر کرد، اما پشیمان شد و آن را برداشت. چنان که گفتیم این مسئله فایده نداشت و استوری کاپیتان پیشین تیم ملی در تیراژ وسیع در حال دست به‌دست شدن است.

نبی گفت خودت را تعویض نکنی؟
با اعتماد به نفس مسعود شجاعی می‌شود همه جهان را فتح کرد. رسانه‌ها مدعی شده‌اند بازیکن- مربی تراکتور بعد از پایان بازی با پرسپولیس در حال عبور از مقابل نیمکت تیم حریف گفته: «وقتی نبی می‌شود همه کاره فدراسیون، باید هم همین اتفاقات بیفتد.» ما اساسا متوجه اتفاق مشکوکی در بازی تبریز نشدیم که بخواهد به دبیر کل فدراسیون مربوط باشد یا نه؛ اما کاش مسعود شجاعی درون مجموعه خودی دنبال اشکالات کار باشد. آیا نبی گفت شما خودت را فیکس کنی و تا آخر در زمین بمانی؟ نبی گفت بدون تجربه هدایت یک تیم بزرگ را به‌دست بگیری و پشت سر هم باخت بدهی؟ برو دعا به جان اخباری کن که جلوی یک فاجعه را گرفت، وگرنه معلوم نیست چه بر سرت می‌آمد.

به گرانی اقلام اساسی اعتراض کرد
آقا ما هوادار مرام و مسلک وریا غفوری هستیم و دغدغه‌مندی او در مسایل اجتماعی را دوست داریم. این از این؛ اما بازیکن در زمین فوتبال فقط یک بازیکن است و باید تابع محض تیم باشد. یعنی حتی لیونل مسی هم که باشی نباید از جایگاهت تجاوز کنی. در نتیجه رفتار وریا غفوری در اعتراض به تعویضش (یا هر چیز دیگری) در بازی با نساجی بسیار زشت و زننده بود. اگر قصد کمک به یک بازیکن خوب را دارید، الان این انتقاد را از او دریغ نکنید و دنبال حمایت بیجا نروید، اما اگر می‌خواهید وریا را از ریل خارج کنید، اصلا از همین کارش هم اسطوره‌سازی کنید و بگویید در اعتراض به گرانی اقلام اساسی یا ریزش بورس تهران به تابلوها لگد زد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید