• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 19 بهمن 1399
کد مطلب : 123945
+
-

ترابی:‌ برای گل‌زدن لحظه‌شماری می‌کنم

خرید جدید پرسپولیسی‌ها به‌خوبی می‌داند توقعات از او بسیار بالا‌ست

ترابی:‌ برای گل‌زدن لحظه‌شماری می‌کنم

امیرحسین اعظمی|  مهدی ترابی درست 5‌ماه و 9‌روز پیش قراردادش با پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرد و برای ادامه فوتبالش راهی قطر شد. ستاره قرمز‌ها که پیش‌بینی می‌شد در آینده‌ای نزدیک سر از فوتبال اروپا در‌بیاورد، روزهای خوبی را در العربی پشت‌سر نگذاشت و تنها پس از یک‌نیم‌فصل به پرسپولیس برگشت. او دیروز رسما با قرمز‌پوشان پایتخت قرارداد امضا کرد تا صید بزرگ تیم یحیی در نقل‌و‌انتقالات زمستانی لقب بگیرد. او پس از بازگشت به پرسپولیس گفت‌و‌گویی کوتاه با همشهری ورزشی داشته است.

  احساس خوبی دارم
ترابی که به‌نظر می‌رسد از بازگشت به پرسپولیس حسابی خوشحال است، صحبت‌هایش را این‌چنین آغاز می‌کند: «قبل از اینکه بخواهم در مورد بازگشت به پرسپولیس صحبت کنم، باید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را به خانواده این دو عزیز و هواداران پرسپولیس تسلیت بگویم. خب، من بابت بازگشت به پرسپولیس خیلی خوشحالم و این اتفاقی است که قطعا به من احساس خوبی می‌دهد. خوشبختانه پرسپولیس در لیگ امسال هم شرایط خوبی دارد و قطعا هدف همه بازیکنان و مربیان این است که پنجمین قهرمانی پیاپی را تجربه کنیم. امیدوارم در این فصل یک اتفاق تاریخی را برای پرسپولیس رقم زده تا هواداران را خوشحال کنیم.»
  مصدومیت‌ها اذیتم کرد
ترابی در حالی به پرسپولیس برگشته که فقط یک نیم‌فصل را در لیگ قطر سپری کرد. او درخصوص بازگشت زودهنگام به پرسپولیس می‌گوید: «من با شرایط خوبی به فوتبال قطر رفتم ولی مصدومیت‌ها و برخی مسائل دیگر اذیتم کرد. البته در فوتبال نباید به گذشته فکر کرد، من هم تلاش می‌‌کنم تا در پرسپولیس بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و دوباره روزهای خوب گذشته را تکرار کنم.»
  خوشحال‌کردن هواداران
ترابی در حالی به پرسپولیس اضافه شده که این تیم در فاز تهاجمی با کمبود بازیکن مواجه است و ترابی قطعا یک مهره تعیین‌کننده در خط حمله سرخ‌پوشان خواهد بود. او از لحاظ آماری بهترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس بود که حالا هواداران این تیم انتظار دارند تا ترابی در گل‌زدن و پاس گل دادن دوباره آمار خوبی از خودش ارائه دهد. ترابی اما در این خصوص می‌گوید: «می‌دانم که توقعات بالا‌ست و هواداران همیشه دوست دارند تا بازیکنان پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشند. من هم قطعا تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم کمک کنم. من برای گل‌زدن در پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم بازی‌های خوبی را برای تیمم انجام دهم. هدف مهم من این است که هواداران و کادر فنی از عملکردم رضایت داشته باشند.»
  قراردادم با العربی فسخ شد
در این هفته‌ها که بحث حضور ترابی در پرسپولیس مطرح شد، مسائلی در مورد قرارداد این بازیکن با العربی مطرح شد که شاید برای پرسپولیس مشکل‌ساز باشد ولی خودش در این زمینه می‌گوید: «قرارداد من مشکلی ندارد و به‌عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمدم. در واقع قرارداد من با العربی به‌صورت قانونی فسخ
 شد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید