• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 بهمن 1399
کد مطلب : 123120
+
-

آنتونی بلینکن، از منظری دیگر

آنتونی بلینکن، از منظری دیگر

بلینکن گیتاریست؛ بلینکن فوتبالیست: بلینکن غیر از سیاست، در زمینه موسیقی و فوتبال نیز فعالیت می‌کند. او به خوانندگی و نواختن گیتار به سبک‌های بلوز و راک علاقه‌مند است. بلینکن یادگیری موسیقی را در دوران کودکی در پاریس آغاز کرد. عکس‌های زیادی از او در کنار گروه موسیقی‌اش به نام آبلینکن (ABlinken) منتشر شده است. بلینکن در سال 2018، 2ترانه منتشر کرد. او گفته که در دوران همه‌گیری کرونا، خود را با نوشتن ترانه سرگرم می‌کرده است. بلینکن همچنین سال‌ها پیش همراه با دوستانش در حوزه سیاست خارجی مانند رابرت مالی که به‌تازگی به‌عنوان مسئول امور ایران در وزارت خارجه انتخاب شده و تام مالینوسکی، عضو کنگره، آخر هفته‌ها فوتبال بازی می‌کردند.
خانواده تکنوکرات: حضور در دولت آمریکا به نوعی میراث خانوادگی بلینکن است. پدرش، دونالد بلینکن در دهه1990 به‌مدت 3سال سفیر آمریکا در مجارستان بود. الن بلینکن، عموی او نیز 4سال به‌عنوان سفیر در بلژیک حضور داشته است. فراتر از اینها، ساموئل پیزار، ناپدری بلینکن، مشاور جان‌اف کندی بود.
ازدواج سیاسی: وزیر خارجه جدید آمریکا در سال1995 در دوره ریاست‌جمهوری بیل کلینتون، وقتی در شورای امنیت ملی مشغول فعالیت بود با همسرش ایوان رایان آشنا شد. همسرش مدیر برنامه‌های هیلاری کلینتون، همسر رئیس‌جمهور، بود. رایان سپس در سال‌هایی که بایدن معاون رئیس‌جمهور آمریکا بود به‌عنوان دستیار او فعالیت می‌کرد. او اکنون در دولت جدید آمریکا، مسئول دفتر کابینه است. لیا پیزار، خواهر ناتنی بلینکن نیز در دولت کلینتون به‌عنوان مسئول ارتباطات شورای امنیت ملی در وزارت خارجه فعالیت می‌کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید