• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 7 بهمن 1399
کد مطلب : 122859
+
-

مربی جدید آمد، میلیچ هم برمی‌گردد

امیرحسین اعظمی| هرویه میلیچ بعد از سفر ناگهانی به کشورش در مذاکراتی که با آبی‌ها داشته، خواهان تمدید قراردادش برای سال آینده شده است. او به استقلالی‌ها اعلام کرده درصورت تمدید قرارداد برای پرداخت مطالباتش هم تخفیف می‌دهد.روز گذشته هم خبرهایی مطرح شد مبنی بر اینکه میلیچ تا امروز برای تمدید قراردادش به استقلالی‌ها فرصت داده و اعلام کرده اگر خواسته‌اش محقق نشود، با توجه به بندی که در قرارداد او برای پرداخت مطالبات وجود دارد، رسما آن را فسخ می‌کند؛ اتفاقی که می‌تواند شکایت به فیفا و مسائل بعدی را در پی داشته باشد. البته بی‌جهت هم نبود که روز گذشته و در جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال، وضعیت میلیچ یکی از مهم‌ترین موارد مطرح‌شده در این جلسه بود. شنیده می‌شود پیشنهاد تمدید قرارداد میلیچ از سوی مهدی عبدیان مطرح شده و مورد موافقت سایر اعضا هم قرار گرفته است. عبدیان به سایر اعضای هیأت‌مدیره گفته که میلیچ بازیکن خوب و باکیفیتی است و اگر قرار به قطع همکاری با این بازیکن باشد، شکایت او می‌تواند یک پرونده جدید برای استقلال درست کند.
دیروز حجت نظری، عضو هیأت‌مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال درخصوص آخرین وضعیت میلیچ به خبرنگاران گفت: «طی مذاکراتی که آقایان مددی و عبدیان در این حوزه شروع کرده بودند و مربوط به امروز نیست، باید بگوییم مذاکرات به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان استقلال می‌بینیم. هر مشکلی بود ما تلاش کردیم و دغدغه‌های میلیچ رفع شد.» آخرین اخبار حاکی از آن است که باشگاه با این بازیکن تماس گرفته و قرار شده میلیچ نهایتا تا آخر هفته به ایران بیاید و قرارداد او به‌زودی تمدید شود.

  خروجی‌ها چه کسانی هستند؟
لیگ ایران به پایان نیم‌فصل اول نزدیک می‌شود و از حالا خیلی‌ها در انتظار لیست ورود و خروج استقلال هستند. حجت نظری هم روز گذشته اعلام کرد که هنوز از سوی سرمربی لیستی به‌دست باشگاه نرسیده است. با این حال، گمانه‌زنی رسانه‌ها درخصوص لیست خروجی استقلال شروع شده و می‌گویند بازیکنانی مثل سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و فرشید باقری از لیست کنار گذاشته خواهند شد. این در حالی است که گفته می‌شود جدایی باقری قطعی شده و او در تیم دیگری فوتبالش را ادامه خواهد داد. البته روایت دیگری هم وجود دارد، مبنی بر اینکه مسئولان استقلال تمایلی برای کنار گذاشتن بازیکنان این تیم ندارند؛ موضوعی که می‌تواند مدیران باشگاه را با محمود فکری وارد چالش کند. استقلال با اینکه همچنان در صدر جدول قرار دارد ولی ظاهرا فکری تا اینجا نتوانسته اعتماد کامل مسئولان باشگاه را روی نیمکت به‌دست بیاورد.

  قربانعلی‌پور، مربی جدید استقلال
در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی درخصوص اضافه‌شدن یک مربی به کادر فنی استقلال مطرح شد و در نهایت دیروز علی‌اصغر قربانعلی‌پور به‌عنوان عضو جدید کادر فنی استقلال قراردادش را با این باشگاه امضا کرد. قربانعلی‌پور که در ابتدای فصل جاری در کادر فنی مهدی رحمتی در شهرخودرو مشهد حضور داشت، چندی پیش از این تیم جدا شد و حالا قرار است به‌عنوان مربی تمرین‌دهنده در استقلال فعالیت کند. این اتفاق در حالی رخ داده که استقلال از ابتدای فصل تا‌به‌حال بابت عملکرد تاکتیکی‌اش بارها مورد نقد قرار گرفته است. باید دید اضافه‌شدن قربانعلی‌پور چه تغییراتی را در سبک بازی استقلال ایجاد خواهد کرد. مربی که امسال به واسطه شوت ناگهانی‌اش درجریان بازی تیم های شهرخودروو آلومینیوم، اسم و رسمی پیدا کرد و حتی محروم هم شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید