• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 6 بهمن 1399
کد مطلب : 122767
+
-

پروتکل‌های بهداشتی در بهشت سکینه رعایت نمی‌شود

برای دفن پدرم که به دلیل ابتلا به کرونا فوت شد 4 نفر همراه جنازه رفتیم و از دور و غریبانه پدر را به خاک سپردیم. متأسفانه در گوشه گوشه بهشت سکینه کرج جمعیت انبوه مشغول انجام مراسم خاکسپاری بودند و از نزدیک دیدم که روی فرد فوت شده آهک و مواد ضدعفونی می‌ریختند چون با بیماری کرونا درگذشته بود، اما جمعیت اهمیتی برای این موضوع قائل نبود و دور جنازه حلقه زده بودند. کسی هم جلوی این وضع را نمی‌گرفت.
رسول از کرج

  احمدآباد مستوفی منطقه‌ای زیبا با ورودی بسیار بد
احمدآباد مستوفی در جنوب غرب تهران درصورت توجه مدیران شهری با دارا بودن فضای سبز موجود می‌تواند محلی آبرومند و دیدنی باشد. متأسفانه به دلیل بی‌توجهی در ورودی این شهر به خاطر فعالیت معادن شن و خاک که با کمترین توفان صدها تن خاک را به حلقوم شهر تهران می‌ریزد و همینطور فعالیت خریداران و فروشندگان دام های زنده و پسماندهای شهری احمدآباد به محلی مشمئزکننده تبدیل شده است. به جاست فرمانداری اسلامشهر، شورای شهر و شهرداری احمدآباد فکری به حال این معضل بکنند.
بهمن حیدری از تهران

   آب بدطعم و غیراستاندارد مردم کردستان را کلافه کرده است
آب بسیاری از شهر و روستاهای کردستان غیراستاندارد و غیرکیفی است و حل این معضل تنها نیازمند همت مسئولان آبفای استان است. بعید است در استان آبخیز کردستان این همه مشکل آب باشد.
فواد کاسبی از سنندج

   بازگشایی مدارس از اول بهمن کار درستی نیست
اینکه مدارس بازگشایی شوند برای بچه‌ها و خانواده‌ها ‌رؤیا شده است، اما بازگشایی در این شرایط آن هم کودکانی که چندان قادر به رعایت پروتکل‌ها نیستند،  بسیار خطرناک است. ضمن اینکه دانش‌آموزان اول و دو م ابتدایی اغلب همراه والدینشان راهی مدرسه می‌شوند که این خود خطرآفرین است.
خدری از تهران 

   نظارت و برخورد جدی مقدمه کنترل اوضاع نابسامان اقتصادی است
تا وقتی نظارت بر گرانفروشی و دلالی با یک جریمه مختصر یا تذکر کتبی و شفاهی انجام می‌شود نباید توقع بهبود اوضاع داشته باشیم؛ جا دارد برخوردها با عاملان و دلالان بسیار سختگیرانه باشد.
دانشمند از همدان

   پرونده‌های قضایی بسیار معطل می‌شوند
رسیدگی به پرونده‌های قضایی و حقوقی تنها یک شعار است و تاکنون نشنیده‌ام پرونده‌ای یک روزه و چند هفته‌ای رسیدگی شود. پرونده من پس از 2 سال معطلی اکنون که به مرحله حکم رسیده 4‌ماه است معطل صدور حکم است. واقعا توقع بیشتری از مسئولان قوه قضاییه داریم.
داوودی از تهران

   سرگردانی برای دریافت پول بازخرید و حقوق بازنشستگی
در سال 85 بازنشسته شدم و 5سال بازنشستگی دریافت کردم، اما بعد از 5سال مرا بازخرید اعلام کردند که نه پول بازخرید گرفتم نه بازنشسته شدم. 12سر عائله داشتم و هفت پسرم به‌عنوان سرباز به این مملکت خدمت کردند. از هیچ نهاد و سازمانی پاسخ نگرفتم که علت چیست و چرا مرا از حقوق اولیه‌ام محروم کردند.
مشتاق فرد از اسلامشهر

   یارانه  با توجه به خط فقر اعلام شده قطع نشود
وقتی خط فقر 10میلیون اعلام می‌شود چرا یارانه کسی را که حدود 9میلیون حقوق می‌گیرد قطع می‌کنید. با 20سال سابقه کار و 5سر عائله و فرزندان کوچک و همسر خانه دار و مدرک کارشناسی، یارانه‌ام را قطع کرده‌اند و در پاسخ اعتراض فیش حقوقی و خودروی شخصی‌ام را یادآوری می‌کنند.
ابوذری از تهران

قدردانی
بازکردن دوربرگردان مسجد جامع کمالشهر بسیار بجاست

بازکردن دوربرگردان سرمسجد جامع کمالشهر به سمت مسیر غرب خیابان قزوین خواسته دیرینه‌ای بود که خوشبختانه محقق شده و جا دارد از مسئولان بابت این اقدام ضروری تشکر کنیم. از روزنامه همشهری نیز بابت چاپ مکرر این مشکل سپاسگزاریم.

پاسخ مسئولان
مخزن مقابل بانک کشاورزی در شریعتی با اندکی جابه‌جایی نصب می‌شود

روابط عمومی منطقه 3شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «انباشت زباله در مقابل بانک کشاورزی در خیابان شریعتی» در ستون با مردم روز 24دیماه پاسخ داده است: «بارها نسبت به نصب مخزن در این محل اقدام شده که به‌دلیل شکایت رئیس اسبق بانک کشاورزی مبنی بر تهدید امنیت بانک نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شده است. لذا به‌دلیل درخواست‌های متعدد شهروندان طی مذاکره مجدد با ریاست کنونی بانک مقرر شد نسبت به نصب مخزن چند متر پایین‌تر از بانک کشاورزی اقدام شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید