• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 2 بهمن 1399
کد مطلب : 122368
+
-

میلاد به‌جای میلیچ؟

استقلالی‌ها با میلاد جهانی بازیکن ذوب‌آهن به توافق رسیده‌اند و به‌نظر می‌رسد قید میلیچ را زده‌اند

میلاد به‌جای میلیچ؟

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال ساعاتی بعد از اتمام داربی تهران، در تصمیمی غیرمنتظره راهی کشورش شد و فعلا تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد. باشگاه استقلال 3روز پیش ایمیلی برای میلیچ ارسال کرد و از این بازیکن خواست که در تمرینات حاضر شود، میلیچ هم در پاسخ به ایمیل باشگاه استقلال از مسئولان این باشگاه درخواست کرد که قراردادش را تمدید کنند. با این شرایط میلیچ درصورتی به ایران برمی‌گردد که قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده باشد. باید دید واکنش باشگاه استقلال به درخواست میلیچ و موضوع تمدید قراردادش چه خواهد بود و آیا همکاری این دو بار دیگر از سر گرفته خواهد شد یا خیر. میلیچ در حالی ایران را ترک کرده که محمد نادری هم هنوز نتوانسته عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد، همین موضوع باعث شده تا هواداران استقلال در صفحات مجازی محمود فکری را تحت فشار قرار دهند تا شرایط را برای بازگشت این بازیکن فراهم کند. میلیچ میان هواداران استقلال محبوب است و پست‌ها و کامنت‌های هواداران استقلال در فضای مجازی نشان می‌دهد که آنها اصرار زیادی به بازگشت میلیچ دارند. خود میلیچ هم گویا تمایل زیادی برای بازگشت دارد و این تمایل را به‌وضوح می‌شود در استوری‌هایی که این روزها در صفحه‌اش می‌گذارد مشاهده کرد.
در این میان باید دید سرمربی آبی‌ها چه موضعی درخصوص میلیچ خواهد داشت. میلیچ درخواست مهمی از مسئولان استقلال داشته ولی برخی هم این موضوع را که یک بازیکن باشگاه را بابت تمدید قرارداد تحت فشار بگذارد، غیرمنطقی می‌دانند. باید دید موضع فکری درخصوص بازگشت میلیچ و بحث تمدید قرارداد این بازیکن چیست ولی هواداران استقلال در صفحات مجازی از سرمربی آبی‌ها خواسته‌اند که با بازگشت میلیچ و بحث تمدید قرارداد این بازیکن موافقت کند.

  میلاد جهانی؛ هفتمین بازیکن ذوب
از سوی دیگر دیروز خبری منتشر شد که از توافق استقلال با میلاد جهانی، بازیکن فعلی ذوب‌آهن خبر می‌داد. گفته می‌شود استقلال با این بازیکن به توافق رسیده و او را در نیم‌فصل با قراردادی یک‌ونیم‌ساله جذب خواهد کرد. باتوجه به اینکه میلاد جهانی در وینگر راست بازی می‌کند احتمالا استقلالی‌ها او را برای پر کردن جای میلیچ می‌خواهند و تمایلی به بازگشت بازیکن کروات خود ندارند. جهانی بازیکنی است که بعد از 5سال حضور در نفت آبادان امسال به ذوب‌آهن پیوسته است. او که در آبادان پاس گل‌های زیادی می‌داد و یکی از برترین‌های جدول پاسورها بود، امسال هم در ذوب‌آهن طی 11بازی 2گل زده و یک پاس گل داده است. البته در آنالیزهای متریکا، جهانی نمره چندان بالایی ندارد؛ او با میانگین نمره6.81 از 10در بین ذوبی‌ها رتبه هفتم و در جدول کلی بازیکنان لیگ رتبه108 را دارد. جالب اینکه در جمع بازیکنان ذوب‌آهن، علی دشتی بازیکن سابق استقلال هم نمره بالاتری نسبت به میلاد جهانی دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید