• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 فروردین 1397
کد مطلب : 12217
+
-

ریزنویس

  حسن رحمانی، شهردار منطقه21 تهران: اجرای طرح پایش مستمر «آفت سفید بالک» در فضای سبز شهری موجود در سطح این منطقه همزمان با شروع فصل بهار و یورش این آفت نباتی به درختان توت و زیتون آغاز شد. (شهرنوشت)

  ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران: پرونده‌های تخلفات شهرداری قطعا می‌بایست توسط اداره کل حقوقی شهرداری پیگیری شود و ان‌شاءالله دادستان که به مسائل شهر خیلی حساس است نیز هرچه زودتر به این پرونده وارد شده و در مورد سرانجام 12گزارشی که نجفی برای آنها ارسال کرده توضیح دهد. (ایسنا)

  علیرضا حلاجیان، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه15 تهران: بیش از 4هزار مترمربع از پیاده‌روهای منطقه15 با هدف حفظ و نگهداشت شهر و تسهیل در عبور عابرین پیاده طی سال گذشته بهسازی و مرمت شد. (شهرنوشت)

  حمید بادامی نجات، رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری شورای‌عالی استان‌ها: ایران با جمعیتی بالغ بر ۸۰میلیون نفر دارای ۱۱میلیون نفر ساکن در بافت‌های فرسوده و ۹میلیون نفر در مناطق توانمندسازی شده است. مجموعا ۲۰میلیون نفر در این سکونتگاه‌ها زندگی می‌کنند و این تعداد ۲۵درصد از جمعیت کشور را به‌خود اختصاص داده‌اند. (مهر)

  سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه4 تهران: به‌منظور افزایش ایمنی تردد خودروها و عابران پیاده بیش از 10هزارمتر گاردریل در بزرگراه‌های منطقه4 نصب و مرمت شد. (شهرنوشت)

  عیسی فرهادی، فرماندار تهران: باتوجه به نیاز تهران برای ایجاد ۴۰کلانتری جدید، تلاش خواهیم کرد که موضوع تأمین اعتبار برای تملک زمین لازم جهت ساخت این ۴۰کلانتری هر چه زودتر انجام شود. پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال‌جاری ساخت این ۴۰کلانتری انجام شود یا حداقل تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت آنها صورت گیرد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :