• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 30 دی 1399
کد مطلب : 122156
+
-

نکته بازی/همه می‌خواهند ضربه بزنند

نقطه مشترک نشست‌های خبری مربیان پرسپولیس و استقلال پیش از بازی با فولاد و تراکتور، تأکید آنها روی اراده‌های پنهانی برای ضربه زدن به تیم‌‌های‌شان بود. این طرف حمیدخان مطهری با کلمات اتوکشیده‌اش از بدخواهان داخلی و خارجی پرسپولیس حرف زد و آن طرف محمودخان فکری گفت: «عده‌ای دنبال زمین زدن استقلال هستند.» این یعنی هر نقص و کمبودی که شما می‌بینید، صرفا به‌خاطر مانع‌تراشی‌های جانبی است، وگرنه پرسپولیس و استقلال از نظر فنی به بهترین شکل ممکن اداره می‌شوند و هیچ عیب و اشکالی ندارند. به‌عبارت دیگر حواس‌تان باشد که اگر ما در ادامه راه نتایج خوبی نگرفتیم، همه‌اش به‌خاطر همین موش دواندن‌ها بوده، وگرنه پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو روی نیمکت سرخابی‌ها نشسته‌اند و مو لای درز کارشان نمی‌رود.

قدر این خوش‌شانسی را بدان

علیرضا بیرانوند که در نخستین بازی‌اش پس از مصدومیت ژان بوته دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ با دریافت 3 گل همه را ناامید کرده بود، مقابل خنت نمایش بهتری ارائه داد و سرانجام در چهارمین بازی توانست نخستین کلین‌شیتش را به ثبت برساند. بیرانوند در این مسابقه خوب بازی کرد و چند توپ خطرناک گرفت. همین مسئله هم باعث شد برخی سایت‌ها او را به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کنند. با این همه نزدیک بود روز طلایی بیرو به یک کابوس دیگر تبدیل شود؛ آنجا که دروازه‌بان ایرانی مرتکب خطای پنالتی شد، اما ضربه بازیکن حریف به تیر دروازه خورد. امیدواریم بیرانوند قدر این خوش‌شانسی را بداند. همیشه قرار نیست توپ‌ها به تیر بخورند. فوتبال لطفش را به علیرضا کرد و حالا نوبت خود بیرو است.

چرا کم‌کار شدی استاد؟

چند روزی هست که فایل جدید از مهدی رسول‌پناه بیرون نیامده و داریم نگران می‌شویم. به واقع هیچ‌چیز مثل سریال جذاب افشاگری‌های او تحمل شرایط قرنطینه و خانه‌نشینی را برای مردم آسان نکرد. مخصوصاً بعد از توقف تولید سریال پایتخت، این رسول‌پناه بود که روی دست تنابنده و شرکا بلند شد و مردم را سرگرم کرد. انتشار قطره‌چکانی ویدئوهای استاد نشان می‌دهد می‌توانیم امیدوار باشیم فصل‌های بعدی هم در راه باشد. خب البته این خیلی بستگی دارد به آنکه جریان منتشرکننده فیلم‌ها کی به هدف‌شان می‌رسند. به‌نظر می‌رسد اگر رسول‌پناه همچنان در مقابل استعفا مقاومت کند، می‌توانیم آثار جدیدتری از این هنرمند فرهیخته ببینیم. البته کاش ایشان همانقدر که در خیابان حاضرجواب بودند، به سؤالات رسانه‌ها هم جواب می‌دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید