• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 30 دی 1399
کد مطلب : 122150
+
-

شوت علیه سوت

احمد نوراللهی بالاخره گل زد تا پرسپولیس با وجود اشتباه داوری 3امتیاز را از فولاد بگیرد

شوت علیه سوت

پرسپولیس که بعد از 4تساوی متوالی و از دست دادن پیروزی در داربی نیاز مبرمی به بردن داشت، مقابل فولاد به سختی با نتیجه 2 بریک پیروز شد و تا حدودی به رقابت قهرمانی برگشت. این بازی در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر تصمیمات داوری و حواشی بعد از آن قرار گرفت.
  سرخپوشان با همان ترکیبی که در داربی تهران به زمین رفته بودند مقابل فولاد قرار گرفتند. مهدی عبدی هم همان طور که در داربی گل اول پرسپولیس را زده بود این بار هم گل اول تیمش را به ثمر رساند. او که در 7بازی ابتدایی گلی نزده بود حالا کم‌کم دارد برمی‌گردد.
 پنالتی مشکوکی که محمدحسین زاهدی‌فرد علیه پرسپولیس اعلام کرد حسابی جو بازی را به هم ریخت. اول کنعانی کارت گرفت، بعد مربیان 2 تیم یکی‌یکی با کارت زرد داور جریمه شدند. بعد از چند دقیقه‌ای که بازی کاملا عصبی دنبال شد، یحیی 2 تعویض انجام داد و روی ارسال عالیشاه تازه‌وارد، احمد نوراللهی با یک هفته تاخیر برای پرسپولیس گل زد.
  کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همه کارهایی را که در دقایق پایانی داربی برای حفظ پیروزی انجام ندادند در این بازی موبه‌مو انجام دادند تا پیروزی 2 بر یک برای این تیم حفظ شود. یحیی این بار از تعویض‌هایش در وقت تلف‌شده استفاده کرد و حامد لک هم دوباره همان حامد لک سابق شد که سابقه پرباری در وقت‌کشی داشت. البته تعویض‌های یحیی در دقایق پایانی بازی، تعویض‌هایی اجباری هم بود چون کنعانی‌زادگان و سیدجلال هر دو با مصدومیت از زمین بیرون 
رفتند.
  پرسپولیس در دقایق پایانی در حالی از برتری شکننده‌اش دفاع می‌کرد که 2 مدافع وسط این تیم آرمان رمضانی و احسان حسینی بودند! تیم بی‌دفاع یحیی سعی کرد بازی را در میانه میدان حفظ کند و با جنگندگی هافبک‌هایش فرصت گلزنی را از حریف بگیرد. یک بار هم که تعلل و اشتباه احسان حسینی به فولادی‌ها فرصت گلزنی داد، شوت بی‌دقت ساسان انصاری از بالای دروازه راهی اوت شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید