• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 30 آذر 1399
کد مطلب : 119283
+
-

خبر / بررسی آماری بارش و رواناب در سامانه پایش شهرداری

به گزارش همشهری، با استفاده از سامانه پایش و مانیتورینگ بارش می‌توان به اهدافی همچون ارزیابی و میزان موفقیت شبکه و طرح‌های مدیریت سیلاب، بهبود بهره‌برداری و نگهداری شبکه مدیریت آب‌های سطحی، تحلیل و بررسی‌های آماری بارش و رواناب در مطالعات آتی و کالیبره‌کردن مطالعات ریاضی و ایجاد زیربنای سامانه‌های هشدار سیلاب دست یافت.
 ‌صفا صبوری‌دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آب‌های سطحی تهران ضمن اشاره به برنامه‌های در دستور کار ایمنی تهران در موضوع سیلاب، گفت: «سطح آب رودخانه‌ها و میزان بارندگی، هشدارهایی برای پایش بهتر ایمنی شهر تهران هستند.» 

محدودیت تردد تهران تا 5 دی ادامه دارد
محدودیت‌های تردد در شهر تهران تا 5‌دی‌ماه ادامه خواهد داشت. پیش از این اعلام شده بود که محدودیت تردد آخر آذرماه به پایان می‌رسد، اما محدودیت‌ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
عیسی فرهادی، فرماندار تهران در همین ارتباط به همشهری گفت:‌ «محدودیت ساعت 9 شب تا 4 بامداد تا آخر این هفته یعنی 5 دی ماه ادامه دارد.» 
این در حالی است که دیروز و امروز به دلیل شبِ یلدا، محدودیت تردد از ساعت 9 شب به ساعت 8 رسید. همچنین گفته می‌شود که در ابلاغیه جدید از 5دی‌ماه به بعد محدودیت‌ها از ساعت 22 تا 4 بامداد خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید