• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 23 آذر 1399
کد مطلب : 118646
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kRgDN
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/احتمال تعویق جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۱


با افزایش شیوع ویروس کرونا در آلمان و سراسر قاره اروپا، گمانه زنی‌هایی درباره برگزار نشدن جشنواره فیلم برلین در‌ماه فوریه مطرح شده است. به گزارش ددلاین، هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین قرار است، طبق آنچه تاکنون اعلام شده از ۱۱ تا ۲۱ فوریه (۲۳ بهمن تا ۳ اسفند) به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شود که با اوج‌گیری دوباره کرونا در آلمان، احتمال دارد به زمانی دیگر موکول شود. گمانه زنی‌هایی نیز درباره به تعویق افتادن جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ مطرح شده که قرار است ۱۴ تا ۲۵ می‌ در فرانسه برگزار شود.


برپایی جشنواره بین‌المللی پویانمایی خانگی 

نخستین جشنواره بین‌المللی پویانمایی خانگی اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود. به گزارش همشهری، جشنواره بین‌المللی پویانمایی خانگی در 3 بخش «اصلی»، «ویژه» و «آزاد» برگزار می‌شود که موضوعات بخش اصلی جشنواره شامل قرآن و سبک زندگی، نماز و ارتباط با خداست. در بخش ویژه نیز علاقه‌مندان می‌توانند آثاری با موضوع مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی تولید کنند. آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ و اکران و آیین اختتامیه ۲۲ اسفندماه است.


فراخوان دومین جایزه «موسیقی و رسانه» 

فراخوان دومین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» به‌عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد. به گزارش همشهری، فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و نویسندگان حوزه موسیقی از 25آذرماه تا پایان وقت اداری ۵ بهمن‌ماه می‌توانند، براساس فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» مراحل ثبت نام و بارگذاری آثار خود را که در بازه زمانی اول بهمن۹۸ تا اول بهمن ۹۹ منتشر شده است، با مراجعه به سایت جشنواره انجام دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید