• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 17 آذر 1399
کد مطلب : 118051
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pYoOr
+
-

کیوسک


روزنامه ایندیپندنت [انگلیس]
مذاکرات برگزیت در بن‌بست
همچون دیگر روزنامه‌ها در انگلیس، ایندیپندنت هم به‌صورت ویژه‌ای به بن‌بست پیش آمده در مذاکرات برگزیت بین دولت انگلیس و اتحادیه اروپا پرداخته است. این روزنامه، با اشاره به مذاکره تلفنی بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس و اورزولا فون درلین، رئیس آلمانی کمیسیون اروپا، «تفاوت‌های چشمگیر» را مانعی بزرگ در مسیر رسیدن به توافق برای جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا خوانده است.


روزنامه العربی الجدید [قطر]
پایان محاصره قطر طی چند روز آینده
به‌نوشته روزنامه العربی الجدید توافق برای پایان محاصره قطر قطعی شده و خبر رسمی آن به‌زودی اعلام خواهد شد. عربستان سعودی پس از سفر کوشنر به منطقه برای حل این بحران پیشگام شده اما امارات همچنان مخالف هرگونه مصالحه با قطر است. العربی الجدید موضع مصر را نیز بینابین سعودی و امارات توصیف کرده است.


روزنامه العرب [قطر]
استقبال کویت از پایان بحران خلیج‌فارس
روزنامه العرب تیتر نخست خود را به اظهارت شیخ نواف، امیر جدید کویت درخصوص بحران خلیج‌فارس اختصاص داده است. به نوشته این روزنامه، کویت از ابتدای بحران قطر در سال2017 به‌دنبال میانجیگری برای مهار تنش‌ها و نشاندن طرفین بر سر میز مذاکره بود. العرب همچنین مدعی است کویت مانع از حمله نظامی عربستان و امارات به دوحه شده است.



روزنامه کویت‌تایمز [کویت]
انتخابات پرشور کویت 
روزنامه کویت‌تایمز، خبر و عکس اول خود را به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات پارلمانی این کشور اختصاص داده است. این روزنامه نوشته است که مردم با وجود همه‌گیری کرونا و شرایط نامناسب آب و هوایی، ‌حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی داشته‌اند و دلیل آن هم امیدواری مردم برای تغییر ساختار پارلمان این کشور بوده است. براساس گزارش‌ها، نتیجه انتخابات هم مطابق با خواست مردم برای تغییر در ترکیب پارلمان بوده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید