• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 آذر 1399
کد مطلب : 117188
+
-

سیاست‌های جدید در شبکه نمایش خانگی

سریال
سیاست‌های جدید در شبکه نمایش خانگی

شبکه نمایش خانگی در انتظار سیاست‌های جدید است.
به گزارش همشهری، روز گذشته معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به ایسنا گفته است در هفته‌ آینده درباره سرنوشت تولید در شبکه نمایش خانگی تصمیم‌گیری می‌شود.
سعید رجبی‌فروتن - معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی- در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اینکه آیا توقف صدور مجوز ساخت برای سریال‌های نمایش خانگی که در دوره معاون گذشته اعلام شده بود، هنوز ادامه دارد و چه فکری برای مجوزهای جدید می‌شود؟ گفته است: آثاری که از قبل موافقت اصولی خود را اخذ کرده بودند، هرکدام که فیلمنامه‌های کامل خود را ارائه کنند، در شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی بررسی می‌شوند که امیدواریم موفق به دریافت پروانه بشوند.
هم‌اکنون 14سریال و برنامه در شبکه نمایش خانگی به‌عنوان آثار غیرسینمایی در حال تولید و گذراندن مراحل پیش‌تولید نهایی هستند و برخی هم به پایان کار رسیده‌اند. ازجمله این آثار می‌توان به «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی، «همرفیق» شهاب حسینی، «ملکه گدایان» حسین سهیلی‌زاده، «شب‌های مافیا» سعید ابوطالب، «شام ایرانی 3» سعید ابوطالب، «ماجراهای لالا» داوود شرافتیان، «سیاوش» سروش محمدزاده، «دیو و ماه‌پیشونی» فرزاد اژدری و هومن اطیابی، «خوب، بد، جلف 3» پیمان قاسمخانی و محسن چگینی، «خسوف» مازیار میری، «خاتون» تینا پاکروان، «آهوی من مارال» مهرداد غفارزاده و «جیران» حسن فتحی اشاره کرد.
همچنین 8عنوان سریال هم موافقت اصولی دارند که صدور پروانه ساخت آنها بررسی می‌شود. از کارگردان‌هایی که متقاضی مجوز شده‌اند، سیروس مقدم، رضا ایرانمنش، حامد محمدی، محمدجواد کاسه‌ساز، امیر آشتیانی‌پور، رامبد جوان و پیمان قاسم‌خانی را می‌توان نام برد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید