• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 21 فروردین 1397
کد مطلب : 11627
+
-

خبر‌های کوتاه | ادب و هنر

  تماشای آستارا در خرداد

سینماروهای تهرانی از سینما آستارا در سرپل تجریش خاطرات زیادی دارند. این سینما که معمولا در ایام برپایی جشنواره فجر هم به‌عنوان سینمای اهالی سینما انتخاب می‌شد چند سالی است که درهایش را روی تماشاگران سینما، بسته است. روز گذشته اما سیدجمال ساداتیان از سینمادارها و تهیه‌کنندگان قدیمی سینما خبر داد که آخرین مراحل آماده‌سازی سینما «آستارا» رو به اتمام است و این سینمای بازسازی شده خرداد‌ماه افتتاح می‌شود. به گزارش همشهری، سینما «آستارا» پس از بازسازی به 3سالن شامل یک سالن با ظرفیت بیش از ۵۰۰‌نفر و ۲ سالن با ظرفیت ۱۲۰ صندلی تبدیل شده است.



  ملاقات فرید با جورجیس

مهرداد فرید قصد دارد در تابستان فیلم سینمایی «ملاقات با جورجیس» را بسازد. به گزارش مهر، ملاقات با جورجیس یک طنز اجتماعی است که مهرداد فرید امیدوار است با ساخت آن به نوار بدشانسی‌ها و بداقبالی‌هایش در سال‌های اخیر پایان دهد. مهرداد فرید که اواخر سال گذشته فیلم« دعوتنامه» را اکران کرد اصلا نتوانست مخاطبان و منتقدان را راضی کند و البته در سال گذشته همچنان درگیر مشکلات ناشی از تهیه فیلم «جن زیبا» بود. جن زیبا که نورگل یشیلچای، بازیگر ترک را در فهرست بازیگرانش دارد، همواره با شایعات متعددی همراه بوده است.



  همه با هم در فیلم تبریزی

فیلمبرداری فیلم سینمایی پربازیگر «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی، امروز آغاز می‌شود. به گزارش همشهری، فیلمبرداری این فیلم در حالی از امروز آغاز می‌شود که رکورد حضور تعداد بازیگران سرشناس در یک فیلم را شکسته است. در این فیلم کمدی مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی و سام نوری همراه بیش از 20بازیگر دیگر جلوی دوربین می‌روند.

این خبر را به اشتراک بگذارید