• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 19 آبان 1399
کد مطلب : 115251
+
-

فضای مجازی/ لوچو، کشتی هزارساله


دیروز در  توییتر، عکس‌هایی از مسابقات کشتی «لوچو» در مازندران  مورد توجه کاربران قرار گرفت. قدمت مسابقات سنتی کشتی لوچو به هزار سال پیش برمی‌گردد. کشتی لوچو یکی از ورزش‌های محلی مازندران در شمال ایران است که همچنان طرفداران زیادی دارد.

   ۸ محله تهران برای عکاسی

صفحه اینستاگرامی در حوزه عکس برای علاقه‌مندان به عکاسی اقدام به معرفی ۸ محله از تهران با سوژه‌های تاریخی کرده است. این صفحه با نوشتن این مطلب که خیلی‌هامان دوست داریم در یک خیابان یا خانه قدیمی عکس داشته باشیم این محله‌ها را به‌ترتیب: محله عودلاجان، عمارت کاظمی، حمام نواب، خانه موزه مدرس، بازارچه عودلاجان، خانه فاموری، خانه موتمن الاطبا و پشت بام حمام نواب معرفی کرده است.

   محسن تنابنده به کرونا مبتلا شد

محسن تنابنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که بیشتر او را با نقش نقی معمولی در سریال طنز پایتخت می‌شناسیم، چند روز پیش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نحوه ماسک زدن برخی شهروندان بی‌ملاحظه معترض شده و خواهان رعایت بهداشت عمومی و ماسک زدن در اماکن عمومی شده بود. او در این پست نوشت:« بعد از دیدن این عکس از ریشه کن شدن کرونا توی ایران قطع امید کردم.» محسن تنابنده خودش هم به تازگی به کرونا مبتلا شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید