• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 19 آبان 1399
کد مطلب : 115247
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ برپایی کلاس آ‌نلاین «ادبیات، فلسفه، هنر و علم»


انجمن علمی- دانشجویی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور مهدی پارسا، کلاس آنلاین «ادبیات، فلسفه، هنر و علم» را  برگزار خواهد کرد. ثبت نام این نشست که از23آبان‌ماه ساعت 15شروع می‌شود با عنوان ششمین نشست آنلاین « ادبیات، فلسفه، هنر و علم» از طریق اینستاگرام و واتساپ انجام می‌گیرد. دوستداران این نشست می‌توانند از طریق تلفن   0902964554 در  واتساپ یا صفحه  atu_lit_elmi در اینستاگرام  ثبت نام کنند.
 
  نمایش «هفت‌خوان کودکان» در نمایش‌نما

فیلم نمایش «هفت‌خوان کودکان» به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی از تولیدات سال ۱۳۹۸ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح نمایش‌نما در فضای مجازی اکران می‌شود. به گزارش همشهری، این نمایش ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال است و هنرمندانی چون محمدرضا معجونی، حسین مزینانی، فرشید عسگری و مانی کلاته در آن ایفای نقش می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان آبان ۱۳۹۹ فیلم این نمایش را در پایگاه اینترنتی نمایش‌نما به نشانی th. kpf. ir تماشا کنند.

   نخستین کنفرانس ملی نمایشنامه‌پژوهی

کــــانـــون نمایشنامه‌نویسان و مــترجــمان تئاتر ایران با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان‌ خرد «نخستین کنفرانس ملی نمایشنامه‌پژوهی ایران» را در نیمه دوم دی‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.
ریاست این کنفرانس را زهرا حیاتی بر عهده دارد و دبیر علمی کنفرانس، پروفسور فرهاد ناظرزاده کرمانی است. دبیر اجرایی  نخستین کنفرانس ملی نمایشنامه پژوهی هم بر عهده حسین جمالی است.
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا۱۰آذرماه ۱۳۹۹ و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات ۳۰ آذر 1399 است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید