• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 17 آبان 1399
کد مطلب : 114961
+
-

با مردم / درس‌های انتخابات آمریکا برای ایران کم نیست

با مردم / درس‌های انتخابات آمریکا برای ایران کم نیست


اتفاقاتی که در انتخابات آمریکا می‌افتد نشان می‌دهد این همه ادعای حقوق شهروندی و بشردوستی و امثالهم فقط در سخن و روی کاغذ است و هر چقدر هم که در ظاهر متمدن باشند، باز هم همان غرب بدوی هستند که ساده‌ترین چیزها را نمی‌توانند بپذیرند. اینکه مردم مسلح طرفدار رئیس‌جمهوری فعلی به مراکز شمارش آرا هجوم برده‌اند واقعا باورنکردنی و غیرمترقبه است.
حسینی از تهران 

  مسئولان جلوی ثبت سوری شرکت‌ها را بگیرند
چندی پیش وزیر اقتصاد گفت: ثبت شرکت‌ها از ۷۳روز به ۷۲ساعت کاهش یافته که بسیار ارزشمند است؛ به شرطی که جلوی ثبت شرکت‌های سوری را بگیرند که فجایع اقتصادی کشور با همین شرکت‌های بی‌دروپیکر و سوری رقم خورده است.
قنبری از اصفهان

  بهداشت بازار خودروی کیانمهر صفر است
مدتها پیگیری و حتی التماس کردیم که مسئولان کرج به وضعیت بهداشت بازار خودروی کیانمهر توجه کنند که کسی اهمیت نداد. همین مشکلات باعث شد تعدادی از همکاران به کرونا مبتلا شوند و چندی قبل همکاری بر اثر کرونا از بین رفت. لطفا به داد کسبه بازار خودروی کیانمهر برسید.
عمران محمدی از کرج

  بیمارستان فاز دوم بوستان ولایت چه شد؟
پس از سال‌ها فاز دوم بوستان ولایت تهران وارد مرحله اجرایی شد. در سال‌های گذشته مسئولان خبر ساخت بیمارستانی کامل و مجهز را در فاز دوم داده بودند، آیا با تغییر مدیریت و سیستم، آن وعده همچنان مدنظر و پابرجاست یا خیر؟
پورشمس از ساکنان منطقه

این خبر را به اشتراک بگذارید