• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 31 شهریور 1399
کد مطلب : 110791
+
-

100ثانیه خبر


     تغییر لوگوی جی‌میل
گوگل لوگوی جی‌میل را تغییر می‌دهد و همزمان با تغییراتی در این سرویس از آن رونمایی می‌کند. به گزارش دیجیتال ترندز، گوگل در تصویری مشخص کرده که درحال تغییر لوگوی سرویس نامه‌های خود است. لوگوی نهایی به رنگ‌های آبی، سبز، قرمز و زرد خواهد بود که تفاوت زیادی با طرح سفید و قرمز فعلی دارد و با لوگوی سرویس‌های دیگر گوگل سازگاری بیشتری خواهد داشت. ضمن اینکه در طراحی لوگوی جدید، پاکت نامه هم حذف خواهد شد.

      عوض شدن مأموریت آرتمیس
ناسا اعلام کرد نخستین فضانوردان پروژه بازگشت به کره ‌ماه ممکن است هرگز از قطب جنوب این کره که مقصد اصلی این پروژه است، بازدید نکنند. به گزارش اسپیس، به گفته مقامات ناسا 18ماه است که این سازمان روی پروژه آرتمیس کار می‌کند تا فضانوردان را در سال2024در قطب جنوب‌ ماه فرود بیاورد، اما اگر اجرای این ماموریت بیش از حد پیچیده باشد، ممکن است لازم باشد که کمی تغییرات ایجاد شده و برنامه عوض شود.

      گام بلند روسیه به سمت 6G
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که یک آزمایشگاه غیرنظامی در این کشور، پردازنده‌ای برای تسریع در توسعه اینترنت 6G تولید کرده است. به گزارش خبرگزاری تاس، او این مطلب را در یک کنفرانس خبری آنلاین اعلام کرد. البته هنوز شبکه‌های 5G از راه نرسیده و نمی‌توان به‌طور دقیق درخصوص 6G صحبت کرد. سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه با تأکید بر غیرنظامی بودن تولید این پردازنده گفت: «6G یکی از چشم‌اندازهای آینده ماست.»

      رقابت ناسالم، فروشندگان آمازون را دادگاهی کرد
هیأت منصفه عالی در دادگاهی در واشنگتن، 6نفر را متهم کرده با پرداخت رشوه به کارمندان آمازون و پیمانکاران در این فروشگاه آنلاین به برتری رقابتی بر فروشندگان دیگر دست یافته‌اند. به‌گزارش انگجت، ظاهرا این 6نفر با پرداخت رشوه مزایای خاصی برای حساب‌های خود در آمازون فراهم کرده بودند. ضمن اینکه آنها کارمندان آمازون را مجبور کردند تا ممنوعیت حساب‌های کاربری را لغو کنند. همچنین این افراد از الگوریتم‌های اطلاعاتی ویژه‌ای برای ایجاد اسپم و ارسال اظهارنظرهای منفی برای رقبایشان استفاده کرده‌اند.

      ساخت یک مرکز مطالعاتی آب‌وهوا در نیویورک 
تغییرات آب‌وهوایی و افزایش دمای هوا باعث شده تا یک مرکز تحقیقاتی در نیویورک ساخته شود تا مطالعات بیشتری در این خصوص شکل بگیرد. به گزارش دیلی‌میل، این مرکز تحقیقاتی بزرگ در جزیره «فرمانداران» قرار دارد و تأثیرات تغییر آب و هوا در اطراف ۵۲۰ مایلی ساحل شهر را بررسی می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید