• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 شهریور 1399
کد مطلب : 108268
+
-

با مردم

با مردم









چرا در خیابان ولیعصر درختان جدید نمی‌کارند

درحالی‌که برخی از درختان خیابان ولیعصر خشکیده‌اند یا به هر دلیلی قطع شده‌اند چرا درختان جدید جای آنها کاشته نمی‌شود؟ در برخی نقاط هم که درختان جایگزین شده‌اند، نهال‌های بسیار ضعیفی کاشته‌اند که به آنها رسیدگی نمی‌شود.
الفت از تهران 

پروژه روماک هشتگرد همچنان نیمه‌کاره است
بعد از گذشت 12سال از ثبت‌نام اعضا در تعاونی 25مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که به‌عنوان پروژه روماک شناخته می‌شود، هنوز واحدها آماده تحویل نشده است! از سال87 از اعضای تعاونی مسکن مهر پروژه روماک فاز7 شهر جدید هشتگرد به‌مرور مبلغی دریافت کردند و اکنون بعد از انعقاد تفاهمنامه‌ها بین شرکت روماک و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و افزودن مبالغی به مبالغ اولیه دوباره آورده خریداران را افزایش داده‌اند و عنوان می‌کنند که به‌دلیل گذشت زمان قیمت‌ها تعدیل یافته و آورده خریداران اعضا نسبت به قرارداد افزایش یافته و در مقابل این سؤال که میزان تعدیل چه مبلغی است، از ذکر مقدار آن نیز خودداری می‌کنند! از مسئولان توقع ورود به موضوع را داریم.
سرمایه‌گذاران مسکن مهر روماک از هشتگرد

چرا شهرداری با دستفروشان برخورد نمی‌کند 
می دانیم که بیکاری زیادشده و عده زیادی چاره‌ای جز دستفروشی ندارند اما حق شهروندی ما کجاست که هرروز با صحنه‌های نازیبا در گوشه و کنار شهر مواجهیم و هرجا می‌رویم یا گدا یا دستفروش دست به دامان ما می‌شوند؟
سودمند از تهران 

آب شرب شهرک بهاران بی‌کیفیت و بدون نظارت
عرضه آب شرب ساکنان شهرک بهاران واقع در غرب گلشهر کرج توسط یک فرد حقیقی انجام می‌شود و هیچ‌گونه خدمات و کیفیتی ارائه نمی‌شود. در طول روز، ۱۴ساعت آب قطع است و هیچ نظارتی روی بهداشت و کیفیت آب وجود ندارد. هیچ‌کس پاسخگو نیست و ساکنان این شهرک از این موضوع در رنج و سختی هستند، از مسئولان محترم آب و فاضلاب و وزارت نیرو تقاضا داریم که حق انحصار را از این شخص گرفته و تأمین آب شرب این منطقه را برعهده بگیرد.

 2بار مراجعه به بانک برای افتتاح حساب
بانک رسالت به‌خاطر کرونا افتتاح حسابش را اینترنتی کرده است. برای اطلاع از این موضوع تماس گرفتم گفتند به شعبه مراجعه کنید. به شعبه رفتم گفتند اینترنتی باید افتتاح حساب کنید درحالی‌که موضوع را می‌دانستم و اصلا تماسم قبل از رفتن برای یقین از همین مطلب بود. به هر روی افتتاح حساب اینترنتی کردم. بعد از شعبه زنگ زدند برای انجام بقیه کارها به بانک تشریف بیاورید! یعنی به‌خاطر افتتاح حساب به جای یک‌بار 2بار مراجعه به بانک داشتم. این چگونه اجرای پروتکل در مورد بیماری کروناست که من مجبور شوم برای بدیهیاتی که می‌شود از راه دور انجام داد از خانه خارج شوم؟
حجتی از تهران 

شرایط بغرنج کارتن‌خواب‌های اهواز
افراد کارتن‌خواب در گرمای بالای 50درجه اهواز شرایط بسیار سختی دارند، حتی بعضی‌ از این افراد جلوی درب بانک‌ها می‌خوابند که از زیر درب ورودی باد خنک بیاید. پیشنهاد می‌شود کارتن‌خواب‌ها در مصلی نمازجمعه، حیاط مساجد و... مستقر شوند، لطفا مسئولان به این موضوع ورود کنند.
ربی از اهواز

بازنشستگان تامین اجتماعی کجای طرح همسان‌سازی‌ هستند؟
چندروز قبل در خبرها آمد که از ابتدای مهرماه سال‌جاری مرحله دوم طرح همسان‌سازی‌ و متناسب شدن حقوق بازنشستگان کشوری با شاغلان هم‌طراز عملیاتی خواهد شد. سؤال مثل همیشه این است که این همه ما گلوی خود را پاره می‌کنیم چرا همه‌‌چیز شامل بازنشستگان کشوری می‌شود؟ پس بازنشستگان تامین اجتماعی کجای کارند؟
غریبی از تهران

وضعیت افتضاح بهداشت در کشتارگاه اراک
وضعیت بهداشت کشتارگاه اراک باید بررسی شود. مسئولان هرروز بر آن تأکید می‌کنند اما کاری برای آن انجام نمی‌دهند و وضعیت آن به مرحله افتضاح رسیده است.
نوری از اراک

نظارتی بر اصناف و نانوایی‌های بوشهر نیست
درحالی‌که کرونا هر روز قربانی می‌گیرد، متولیان بهداشتی و بازرسان اتاق اصناف نظارت دقیقی بر مغازه‌ها و به‌خصوص نانوایی‌های بوشهر ندارند و صف‌های طولانی و نزدیک به هم و بدون رعایت فاصله اجتماعی، عدم‌استفاده از ماسک و... سبب شده تا نانوایی‌ها در استان بوشهر منبع اصلی انتقال ویروس کرونا باشد و اگر نظارت‌ها و سختگیری‌ها بیشتر نشود، قطعا آمار کرونا در بوشهر افزایش چشمگیری خواهد داشت.
حسینی از بوشهر 

هزینه تردد در اتوبان تهران - قم پیمایشی شود
ما اهالی شهرستان‌های جنوب غرب تهران، اسلامشهر، بهارستان، رباط‌کریم و... برای رفت‌وآمد به محل کار یا تحصیل و... مجبور به استفاده مداوم از اتوبان تهران-قم هستیم که در کمترین حالت ۵کیلومتر و در بیشترین حالت ۳۰کیلومتر در این اتوبان پیمایش داریم و با توجه به افزایش ۱۴۰درصدی عوارض و استفاده مداوم شهروندان از این اتوبان هزینه زیادی بر ما تحمیل می‌شود. تقاضا داریم طرح محاسبه عوارضی براساس پیمایش در این اتوبان نیز مانند اتوبان تهران - ساوه راه‌اندازی شود.
انفرادی از اسلامشهر تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید