• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 15 فروردین 1397
کد مطلب : 10744
+
-

علیرضا قربانی و سالار عقیلی در جام‌جهانی‌ می‌خوانند؟

موسیقی
علیرضا قربانی و سالار عقیلی در جام‌جهانی‌ می‌خوانند؟

علیرضا قربانی و سالار عقیلی از گزینه‌های جدی اجرای کنسرت همزمان با جام جهانی فوتبال در روسیه هستند.


به گزارش همشهری، شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا قربانی و سالار عقیلی، خوانندگان مطرح موسیقی ایرانی همراه با منتخبی از نوازندگان 2 ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در جام جهانی فوتبال روسیه به اجرای برنامه می‌پردازند.


مجموعه منتخب ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی به رهبری شهرداد روحانی پیش از آغاز جام‌جهانی فوتبال روسیه به اجرای برنامه‌های مختلفی در مراسم بدرقه تیم ملی کشورمان در تالار وحدت تهران و ایام حضور این تیم در جام جهانی می‌پردازند.


این برنامه براساس تفاهمنامه بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال اجرا می‌شود. در این تفاهمنامه قرار است با محوریت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌هایی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری پیش از آغاز جام جهانی صورت پذیرد.


علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی اسفند‌ماه سال گذشته در جریان نشست خبری خود اعلام کرد: «ترکیبی از 2ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران، ۲۵ و ۳۰ خردادماه و ۴ تیرماه، شب قبل از بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال در 3شهر اجرا خواهد شد ضمن اینکه تمام قطعات اجرایی ایرانی خواهند بود.» همچنین شنیده می‌شود خوانندگانی مانند محسن‌چاووشی، بهنام بانی و ... در ایام جام جهانی کنسرت‌هایی در روسیه خواهند داشت و یا قطعاتی را منتشر می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید