• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 15 فروردین 1397
کد مطلب : 10737
+
-

ریزنویس

  رضا عبدلی (مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند) از توزیع 3تن کیسه جمع‌آوری پسماند در بوستان‌های واقع در مناطق 22گانه تهران در روز طبیعت خبر داد. (شهرنوشت)

   براساس گزارش سال۲۰۱۶ سازمان بانک جهانی، قرارگرفتن در معرض آلودگی‌ها چهارمین عامل منجر به مرگ درسراسر جهان بعداز چاقی، رژیم غذایی نامناسب و سیگار است. (ایسنا)
   وحیدرضا محمدی (شهردار منطقه15 تهران) به شهرنوشت گفت: بیش از 50هزار گردشگر، نوروزامسال با مراجعه به ایستگاه‌های گردشگری اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کردند.
   براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران از فردا با عبور موج تراز میانی بر فراز استان، آسمان به‌تدریج ابری با احتمال بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

   معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به ایسنا گفت: حدود ۳۰۰۰دهیار زن داریم. استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان بیشترین دهیاران زن را دارند.

   بهاره آروین (عضو شورای شهر تهران) به شهرنوشت گفت: تلاش برای احیای چنارهای خیابان ولیعصر نشان‌دهنده تغییر رویکرد مدیریت جدید شهری در تهران و نمایانگر توجه شهردار تهران به حفظ هویت و خاطره شهر است.

   محسن طباطبایی مزدآبادی (دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران) به شهرنوشت گفت: طبق آمارها فقط حدود 20 تا 25درصد از درآمدهای شهری در ایران ماهیت پایدار دارند اما در شهرهای توسعه‌یافته این رقم به بالای 70درصد می‌رسد.

   مجید فراهانی (عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر): برخی مدیران ۲۴ ساعته در حال امضا کردن هستند.شاهد بودم حتی گاهی اوقات برخی مدیران نامه را نیز نمی‌خواندند، اصلاً وقت خواندن نامه را پیدا نمی‌کنند، چه برسد که بخواهند نامه را پیگیری و بررسی کرده و به صحت و سقم آن پی ببرند.

   مرتضی اسکندر (مدیرعامل شرکت یادمان سازه) به ایسنا گفت: طی سال1396 حدود 100دستگاه از پل‌های سواره رو شهر تهران مرمت شده است. پل‌های ولایت، پل تقاطع بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بلوار فرهنگ و پل تقاطع بزرگراه مدرس با بلوار میرداماد ازجمله این پل‌ها هستند.

    نرخ بازیافت بطری‌های پلاستیکی در آلمان به 99درصد رسیده است و فقط یک تا 3درصد از آنها توسط مشتریان بازگردانده و بازیافت نمی‌شوند. (شهرنوشت)

   براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، فرا رسیدن ایام نوروز به همراه افزایش مسافرت‌های بین شهری و از طرفی کاهش ترددهای درون شهری سبب شد میانگین تراز صوت ایستگاه‌های سنجش صدا 2دسی‌بل کاهش یابد.

   سجاد زارع صفت (معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه11 تهران) به ایسنا گفت: در سال96 برای بیش از 6000نفر از شهروندان محله‌های هسته مرکزی پایتخت، کلاس‌های «آموزش فرهنگ ترافیک» برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :